Jump to content

Vad ska du köpa på julrean?


Kebab
 Share

Recommended Posts

HAHA!

Nej, det finns ingen bra i Luleå. Inte alls.

HOHO!

Okej, insåg faktiskt efter att jag hade postat att det är betydligt smidigare att beställa, men men. Blir istället att leta nya Koss-lurar till datorn, mitt vanliga headset råkade jag knäcka och mina Porta Pro har säckat ihop av sig själv. GG!

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilken flopp. Sämsta mellandagsrean någonsin, många affärer hade inte ens sänkt några priser. :wub: Det var minst tio gånger bättre förra året.

Köpte i alla fall en skjorta som är misstänkt lik den här. :wub:

pz1qk7akrr.jpg

Han har snygga kläder i The Holiday, visste du det? :D

Mellandagsrean blev mer eller mindre en flopp även för mig. Lyckades dock roffa åt mig en rätt snitsig jacka, och ska även ner och leta efter ett till par skor nu någon dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåligt utbud än så länge, var inne i stan idag och kollade runt, passade på att köpa mig en vårjacka, 1900:- gick den på, var bara 30% (bild kommer i klädtråden lite senare), men många klädbutiker verkar ha en stor rea i januari istället, NK skyltade med det, Solo, MQ och några till.

Men ska ta mig en sväng in igen imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En vinterjacka blev det. Hade ett presentkort, och min andra jacka är alldeles för varm för den här milda vintern, så jag slog till. 50% rabatt. Nu skulle det smaka med en rea på Zoovillage så jag kan beställa mina Paul Smith-sneakers.

Impulsköpte även Death Proof (Tarantino's senaste). Jag skippade att se den tidigare för jag ville se hela Grindhouse i ett kör, men de verkar ju bara släppas löst så jag slog till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte nästan allt reklam? Det står företagens namn på nästan allting!

men en tjöja är lite mera reklam men ändå.

Märkesdynga brukar ju ha sina logos över hela allt. tur man inte köper sånt, kör med helfärgat utom på vintern då jag kör med det som är varmast :w000t:

och sen bara för att det är en "wandring commercial" tröja så brukar den kosta sönder plånboken också.

ojojojoj :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...