Jump to content

Forumgala 2007!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu ska jag gnälla lite... :P

Men ska Kebabs intervju faktiskt få finnas med bland de nominerade? Den gjordes ju i september 2006... :shifty:

Edit: Sådär, röstat nu.

Ah, tar för lång tid att kolla alla nomineringarna. Får ligga på den som nominerar.

Vi får anta att hans intervju inte har blivit läst förrens det här året. :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men framförallt, hur hamnade Kalan där?

Hahah, jaaa, är inte röda huvtröjor och blont, spretigt, kort hår ett mode som faktiskt aldrig är inne? Det är väl vad som inte ens betäcknas som Stil utan endast någonting som hänger kvar från tidigt högstadie för vissa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte varit särskilt aktiv på sistone, men jag trodde väl att någon skulle minnas min debatt med VenomFangX :D Jaja, den diskussionen kanske ledde till en skribentnominering, vad vet jag.

En kaka till alla som röstar på mig i någon kategori :lol: Så snart jag fixat brandvägg till min dator ska jag våga mig ut på internet med den, och då ska det röstas :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Årets mest äga medlem" ändrat på begäran. Ny kandidat är tommy killer. Ni som röstat på Felshoe får skicka ett nytt mail med namnet på vinnaren i kategorin om ni vill, annars räknas en röst på Felshoe som en röst på Tommy_killer.

Vad var det jag sa? Den kategorin borde ha plockats bort. :D

Nåväl, jag tycker iaf att röster på felshoe skall räknas som blankröster isf. och inte som röster på tommy killer! :lol:

Eller ännu bättre: stryk hela kategorin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...