Jump to content

Hur många posts har ni gjort i en speciell topic?


kicken
 Share

Recommended Posts

1)Hur länge tog det för dig att göra denna lista?

2)Kommer denna lista uppdateras ?

1) Tre dagar. Sammanlagt någonstans runt 10 timmar. Tro det eller ej.

2) Nej, den är mer gjord för att ses en gång hur mycket posts som gjorts i olika trådar och av vilka. Men om t.ex en förfrågan kommer nästa år så skulle jag nog inte ha någonting emot att göra en ny. Kanske mer än ett år, då det skulle ta tid att göra förändringar. Alltså, många platser skulle inte ändra på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

3:a i vardagssnack (oväntat) och i PSP-tråden. (väntat)

Sedan blev jag rikligt förvånad när jag såg userbartråden, där låg jag tvåa visst. :whistling: Hade helt glömt bort den tråden.

Edit; Bra kämpat kicken, jag satt faktiskt och funderade, medan jag läste igenom, att det kanske kunde bli en årlig tradition det här. Ungeför som galan. ^_^

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humortråden! – 309 sidor.

1:a - Vice., 335 posts.

2:a – Kebab, 320 posts.

3:a – P-C, 244 posts.

Ja, försök inte med det där igen Kebab...

B)^_^

Möt forumiten– 5 sidor.

1:a - Vice., 90 posts.

2:a – Vice., 90 posts.

3:a – Vice., 90 posts.

:P:whistling:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nehe då?

Det finns:

Dreamhack

Filuppladdning

MSN tråden

Mobiltopicen

Förra årets dreamhack :whistling:

Filuppladdning kanske är den enda som skulle varit med...

Ja du! Ska jag vara snäll och editera in dom? Ja, så klart jag ska göra det. Editerat nu.

Detta gör att vissa ändringar sker. De mest märkbara ändringarna är att eXotic får två till tredejeplatser samt att Kebab har rekordet i flest förstaplatser (6 stycken).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att du borde få en rikitgt stor eloge, att göra detta jobb tog säkert en tid, verkloigen kul och bra läsning, intressant ide du fått fram, mycket bra jobbat!!! ^_^B)

Nu måste jag bara rycka in lite granna här faktiskt. En rätt lång stund innan den här topicen säkert var påtänkt så gjorde jag en liknande uträkning i, och för PSP-topicen, då Henkibojj trodde sig skrivit ungufär 50% av topicens posts. Och detta stämde ju nästan. Nåja. Ville bara säga det. :whistling:

Tycker det är lite småkul, men för allt jobb du lagt ner tycker jag inte ALLS att det är värt det. Blä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Nu måste jag bara rycka in lite granna här faktiskt. En rätt lång stund innan den här topicen säkert var påtänkt så gjorde jag en liknande uträkning i, och för PSP-topicen, då Henkibojj trodde sig skrivit ungufär 50% av topicens posts. Och detta stämde ju nästan. Nåja. Ville bara säga det. :whistling:

2) Tycker det är lite småkul, men för allt jobb du lagt ner tycker jag inte ALLS att det är värt det. Blä.

1) Det hade jag ingen aning om.

2) Alla tycker olika. Jag ä' int' bitter ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...