Jump to content

Singeplayer vs Multiplayer


Colan K
 Share

Vilken är din favorit?  

43 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kommer massor med multiplayerspel, men vilken är tyngst? Favoriten hos dig?

För mig är det alltid kul att mangla folk över nätet men singleplayer är så mycket större.

Bara dundra igenom kampanjen är oslagbart varje gång. Mer känsla över det. Även om man för det mesta är ensam i singleplayer (inte har någon särskild att samarbeta med) så blir det kul ändå!

Plus musik på det som gör det knappast värre :)

Chose or get shot. Resistance is futile!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta, bidrag måste vinna kategorin: "årets mest korkade poll" i forumgalan -07! (inget illa menat mot trådskaparen :) )

Det beror ju helt på i vilket spel och samanhang det gäller.

Ja, jag skulle gärna se multiplayer i spelet Gta4 men nej, jag skulle inte vilja se multiplayer i spelet Prince of Percia.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta, bidrag måste vinna kategorin: "årets mest korkade poll" i forumgalan -07! (inget illa menat mot trådskaparen :) )

Det beror ju helt på i vilket spel och samanhang det gäller.

Ja, jag skulle gärna se multiplayer i spelet Gta4 men nej, jag skulle inte vilja se multiplayer i spelet Prince of Percia.

Se det generellt bara istället. Har inget om multiplayerläge i singleplayerspel. Bara vilket man gillar mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar inte SP spel längre. Finner ingen glädje i att sitta ensam i ett spel med AI som är idiotiskt och försöka få dom att göra som jag vill.

Dom få singelspel jag har eller brukar spela är enbart för dom spelen inte har en MPfunktion, men därimot har en Lanfunktion.

Nu är ju iofs lan MP så det skriker om det likaså, men för att göra det jävligt simpelt.. SP = Offline, MP = Online.

V: Multiplayer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Definitivt singleplayer. Det enda multiplayerspel jag spelar någorlunda regelbundet, om man inte räknar med någon enstaka MTA-session, är BF2.

Om jag skulle sätta mig in i något mmorpg skulle jag förmodligen gilla det men jag undviker ändå de spelen som pesten eftersom jag inte vill fastna i "träsket".. :) Faktum är att den enda hrm.. "närkontakt" jag haft med mmorpgs är när jag spelade wow under några timmar hemma hos en polare för ganska länge sen.

En annan orsak till att jag undviker multiplayer är att jag är en EXTREMT, med snudd på fanatiskt, dålig förlorare. Visst, det finns co-op spel men de är oftast i såna genrer som jag inte är så intresserad av (läs:FPS[bF2 är undantaget som bekräftar regeln]).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...