Boomer Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 (redigerad) Behöver lite hjälp från någon server-kunnig. Har då en server som jag hyr, men jag får inte Arena att funka. Denna tråden förklarar bra vad som händer. Fixade det igår. Saknades några cvars bara. //arena cvars for your server.cfg mp_waitingforplayers_restart 1 mp_waitingforplayers_cancel 1 tf_arena_use_queue 0 Men, om någon behöver en arena-server där ni känner lite folk. Well, ta då en sväng förbi denna; 85.234.148.157:27055 Redigerad 29 oktober, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 The Pumpkin patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Någon som har Gibon hatten än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Någon som har Gibon hatten än? mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 mig! Najs. Jag har alla achievements grejade nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Jag har bara kirrat Gibonhatten än, får ta itu med resten sen. Gillar inte Koth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Spelade lite TF2 när jag hörde om Halloween-hattgrejset, men det var så frustrerande när jag som spy försökte campa de som hade hattar, för matchen var slut och de leavade innan jag hann dominata dem. Ska spela lite mer nu, hoppas det går bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Någon som vill gamea Team Fortress 2 NU? Jag kan gärna ställa upp som medic, vilken map som helst, även achievements. Men ska vara via voice com (typ ventrilo) och så fort som möjligt. Jag är sugen på att spela Edit: Redigerad 4 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nu var det rätt längesen, nån/några som är sugen på gta vs public igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nu var det rätt längesen, nån/några som är sugen på gta vs public igen? Vi skulle kunna använda min server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nu var det rätt längesen, nån/några som är sugen på gta vs public igen? Jag! Jag är på LAN hela helgen så jag är gärna med och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Vi skulle kunna använda min server! Är din server uppe 24/7 btw? Och du är admin, för isånafall kanske vi kan anordna nån sorts pcw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Vi skulle kunna använda min server! Pfft, vi på Horhuset hostar både Arena, Allmaps och snart en Favoritserver, så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Jag är på om ni vill ha spö av en kickass Soldier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Jag är en stalker-medic ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Är din server uppe 24/7 btw? Och du är admin, för isånafall kanske vi kan anordna nån sorts pcw? Jao, den är uppe dygnet runt. Kan även ge någon av er (t.ex dig) adminrättigheter för att underlätta, temporärt såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Jao, den är uppe dygnet runt. Kan även ge någon av er (t.ex dig) adminrättigheter för att underlätta, temporärt såklart. Det där... tåls att diskuteras, aldrig haft adminbehörigheter när det gäller nått sånt här spel. Men om jag kollar upp lite skit som behövs vetas så kanske jag kan gå med på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 It's WAR! http://www.teamfortress.com/war/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 It's WAR! http://www.teamfortress.com/war/ Woot! Go soldier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Woot! Go soldier! Gå och dö. Hoppas du feedar alla demomen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts