Jump to content

Peter answers.


eXotic
 Share

Recommended Posts

I dont understand. Håller man inne punkt vid petitionrutan så kommer Peter, please answer the following question:[[[[[ upp.

Och då kan man inte skriva en fråga sen. Och om man bara skriver vanligt så går det inte alls.

Du trycker på punkt en gång, ett P kommer upp. Du skriver in svaret på frågan, bokstav för bokstav av "Peter, please answer the following question:" kommer upp. Då du skrivit in svaret, trycker du på punkt en gång. Är inte hela meningen "Peter, please answer the following question:" klar, skriver du klart den.

Sedan skriver du in frågan. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! Fan vad jag började garva åt trådskaparen, körde detta med polarna innan sommaren, men visste från början att det luktar fejk:

Gör såhär:

I överste spalten skriv:

.Katt. please answer:

Andra:

What is favorite animal?

[Enter]

Answer: Katt

Det som händer är att när du skriver punkt (.), så kommer texten "Peter, please answer..." komma upp automatiskt, vad du än skriver, tills du skriver punkt igen. Voilá!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! Fan vad jag började garva åt trådskaparen, körde detta med polarna innan sommaren, men visste från början att det luktar fejk:

Gör såhär:

I överste spalten skriv:

.Katt. please answer:

Andra:

What is favorite animal?

[Enter]

Answer: Katt

Det som händer är att när du skriver punkt (.), så kommer texten "Peter, please answer..." komma upp automatiskt, vad du än skriver, tills du skriver punkt igen. Voilá!

Och man ska alltså skriva svaret själv? Ofta det händer. Tydligen är jag och alla andra som inte fått det funka för smart för den här skiten.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...