Jump to content

Peter answers.


eXotic
 Share

Recommended Posts

Okej, några av er har säkert hört talas om sidan. En del tror på den, en del inte. Jag är blandad.

Det är en sida, där man skriver in en fråga, vilken som helst, och denne Peter svarar på frågorna.

Jag fick tipset av min polare, som enligt honom hade gjort det med grabbarna. Peter hade svarat på vad de hade haft för kalsonger på sig samt vem som just kom in i båset. Han svarade rätt.

Jag har själv inte fått honom att fungera, men! Jag satt bredvid när en kille skrev in "Var är vi?" Till svar fick han "Ljushallen" Vi satt faktiskt just då i just Ljushallen vid datorerna och skrev. Sedan gick han tillbaka till sin dator, där skrev han in "Vad gör grabbarna bredvid mig?" Han fick svaret: "They're trying to trick me." Det kan likagärna vara en slump att det svaret kommer upp. Men det känns verkligen inte som en slump att just Ljushallen kom upp när vi ställde den frågan.

Så frågan är, lyckas ni få honom att svara på någon fråga? Tror ni på det här? Någon som har en förklaring?

http://www.peteranswers.com

Man måste tydligen tro på honom för att han ska svara på några frågor, och jag var skeptisk när jag började skriva så jag har aldrig fått honom att svara. Men jag säger det igen, han svarade på den andra killens frågor. Ljushallen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan även skriva på svenska. Det konstiga är att killen som fick honom att svara inte ens kan stava på engelska. Han skrev:

Peter, pleas

Var är vi?

Då fick han svaret "Ljushallen"

Desmar, du kan inte be din polare skriva ett par frågor och sedan printa? Frågor som han inte kan svara på genom slumpade svar.

Karatemorfar, vi har fattat, du tycker illa om honom. Han säger ju själv att han inte svarar om man inte tror på honom, och du verkar inte direkt försöka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, den är fejk. Jag har för mig att man håller in någon knapp och skriver in svaret samtidigt men det ser ut som att man skriver i översta rutan.

Tips: titta på kompisarnas fingrar nästa gång dom visar.

Punkt var det. :wub: Det blir ju så att man kollar på skärmen istället för tangentbordet eftersom man inte vill missa något. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan även skriva på svenska. Det konstiga är att killen som fick honom att svara inte ens kan stava på engelska. Han skrev:

Peter, pleas

Var är vi?

Då fick han svaret "Ljushallen"

Desmar, du kan inte be din polare skriva ett par frågor och sedan printa? Frågor som han inte kan svara på genom slumpade svar.

Karatemorfar, vi har fattat, du tycker illa om honom. Han säger ju själv att han inte svarar om man inte tror på honom, och du verkar inte direkt försöka.

Ljushallen? Är det kvarnberga eller? :wub:

---

Några fruntimmer i min skola höll på med detta en dag. Jävla hönshus asså! Dom skrek som faaan ibland när den där peter svarade :S

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...