Skotten_31 Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 (redigerad) Kör lite Skate 3 nu. Har aldrig kört tony hawk eller skate förrut. Spelet är helt OK Redigerad 7 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Är det bara jag som tycker Skate 2 är svårare än 1an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 (redigerad) Är det bara jag som tycker Skate 2 är svårare än 1an? Njaae, Skate 2 har en rätt lagom svårighetsgrad. Hade mer problem med det första spelet, som jag aldrig klarade ut. Är jag vän med dig på PSN btw? Har för mig att du spelar på PS3... Redigerad 7 maj, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2010 Njaae, Skate 2 har en rätt lagom svårighetsgrad. Hade mer problem med det första spelet, som jag aldrig klarade ut. Är jag vän med dig på PSN btw? Har för mig att du spelar på PS3... Jag (som många andra tydligen) tycker att 2an är grymt svårt jämfört med 1an. Jag vet inte om vi är polare, men jag spelar på PS3, japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Jag kommer ihåg att jag aldrig klarade den där Rob Dyrdek o Big Black-utmaningen, där man skulle göra en 360 flip och nån grind. Var det på 1 eller 2? Gillade tvåan bäst iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Jag kommer ihåg att jag aldrig klarade den där Rob Dyrdek o Big Black-utmaningen, där man skulle göra en 360 flip och nån grind. Var det på 1 eller 2? Gillade tvåan bäst iaf. Jag har för mig att det var på ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Jag kommer ihåg att jag aldrig klarade den där Rob Dyrdek o Big Black-utmaningen, där man skulle göra en 360 flip och nån grind. Var det på 1 eller 2? Gillade tvåan bäst iaf. Helt säker att det är ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 IGN Video Review Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Jag har för mig att det var på ettan. Jag fick tvåan för över ett år sedan och har fastnat på någon annan äcklig utmaning med dem. Akta sig för vakter och bygga en rail-hopp-sak. Sjukt irriterande, och jag klarade det aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Någon som vet hur jag använder något jag gjort i graphics creator som team-logga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Jag såg på Playstation Store att man måste köpa ett DLC för 80kr för att kunna dela med sig och hämta ner andras media och parker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Jag såg på Playstation Store att man måste köpa ett DLC för 80kr för att kunna dela med sig och hämta ner andras media och parker. Kan vara så att de gjort som med BC2 att man får en kod när man köper spelet och att om man köper det begagnat så får man betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Kan vara så att de gjort som med BC2 att man får en kod när man köper spelet och att om man köper det begagnat så får man betala. Aa, juste. Det är sant det du säger. Hade glömt bort det totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 (redigerad) Någon som planerar att köpa det på release btw? Lär köpa det runt den 25:e, då pengarna rullar in. Om jag inte kan låna pengar av morsan dvs. EDIT: Det är fredag som det släpps va? Kanske värt att låna lite stålar av morsan då.. Redigerad 12 maj, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Någon som planerar att köpa det på release btw? Lär köpa det runt den 25:e, då pengarna rullar in. Om jag inte kan låna pengar av morsan dvs. EDIT: Det är fredag som det släpps va? Kanske värt att låna lite stålar av morsan då.. Uhm.. Va? En polare va och hämtade sitt idag, så han har suttit här på lan och lirat hela dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Uhm.. Va? En polare va och hämtade sitt idag, så han har suttit här på lan och lirat hela dagen! Hade han förbokat? Tror det officiella retail-datumet är 14:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Hade han förbokat? Tror det officiella retail-datumet är 14:e. Ja, det hade han. Kanske därför då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Ja, det hade han. Kanske därför då! Mjo, vissa affärer skickar/ger ut spel före release, de får ju in dem rätt tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Jag köpte det igår, 12:e. Hade inte förbokat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Lol, releasedate var väl 13e i Europa? Fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts