Jump to content

Underrated


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Yes box, äntligen! Vi har hållt på med det här projektet nu i säkert över ett halvår och äntligen får jag släppa den. Skälet till att det har tagit så lång tid är att vi har haft grova motgångar ända sedan starten. Tjejproblem, hårddisk kraschar, förlorade stunts, you name it! Så därför känns det så jävla bra att göra den här tråden. Aja nu ska jag inte dröja längre, Bamparabambampaaaah!

UNDERRATED

Kires Hi-Speed server (Klicka 'Spara som' för att ladda ner)

FileFront || Streaming+Download

Megaupload

TGA (Kräver medlemsskap)

Youtube

Da low down: Jag står för redigeringen, Bliss och jag för stuntingen plus två gäststunt. Yippie-ki-yay motha fucka.

Fler länkar kommer snart! Förhoppningsvis kan kire hjälpa mig med sin server så snart som möjligt.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag sett den. Onekligen äckligt bra intro. Musiken var väl passande, stuntsena var väldigt kreativa och snuskigt bra. Men så kommer editeringen i vissa delar. No offense, men överdrift av effekter är aldrig bra. Mycket zoomande, mycket gula streck som flyger förbi över skärmen. Och så svartvit newspaper effekten var extremt dryg att se.

Men i allmänhet var det en jävla bra stuntvideo. Inget trams, bara en massa bra stunts. Älskade bump -> båt bump -> hamn. Är nog mitt nya favorit stunt faktiskt. Good game. Tummen upp.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wohooo, den här har jag väntat på ett bra tag! :rolleyes:

Laddar ner på direkten! ;)

Edit:

AAAAAAAAAHH, efter 44% så inser jag att filefront går skitsegt. Men det känns som att det är för sent att dra igång en nerladdning från megaupload nu.. Nåja, får glat vänta i 30 minuter till. :(

Sådärja. Nu har jag sett den - två gånger på raken! (w00t)

Med andra ord så tyckte jag att den var otroligt bra. Härligt intro, grym redigering, skön variation på stuntsen... ;)

På gtastunting har du pratat mycket om "The Feeling", och jag måste verkligen säga att du har lyckats pricka in just den känslan i den här filmen. Jag gillade den skarpt, bra jobbat! ;)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga, jag älskar den. Vissa filmer sätter sig bara i huvudet, och den hära gjorde det. Grym redigering, fina stunts, bra musik! Såna hära filmer får mig att undra om jag bara borde lägga ner stuntingdelen/redigeringsdelen och börja sälja pizza istället.

Bra jobbat som fan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga, jag älskar den. Vissa filmer sätter sig bara i huvudet, och den hära gjorde det. Grym redigering, fina stunts, bra musik! Såna hära filmer får mig att undra om jag bara borde lägga ner stuntingdelen/redigeringsdelen och börja sälja pizza istället.

Bra jobbat som fan!

Haha nej fy! Det ska vara tvärtom, känn dig inspirerad. :rolleyes:

Tack Vicke ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Vicke ^^

Tack att någon skriver Vicke. :)

Svårt att vara inspirerad, det känns nästan omöjligt att jag skulle klara göra såna stunts. :) Men, grymt bra film i övrigt! :):)

Sant. Fast jag fick någon blandad känsla. Vart inspirerad men tänkte omg, det där är ju nästan omöjligt - hur ska JAG klara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja....vad ska jag säga, har sett nästan alla stunts förrut, men efter som att ni började att stunta för ett halvår sedan så ok, låt gå för det.

Vissa av dom, eller ja...många av dom var faktiskt ganska dåliga, okreativa, meningslösa, dumma etc. etc.

Okej, vidare till musiken, varken Intro outro eller main musikaen var min smak, riktigt illa om jag får säga det själv :P

Editeringen, Njaaaaah, tycker att du visar dina skills mycket mer i filmer som tex, Sky high och några av dina första filmer, Introt var en riktig kopia av spiderman introt, ett uselt sådant till på köpet.

Ett riktigt bottennapp om jag ska vara ärlig, tyvärr :), förlåt om jag uttrycker mig våldsamt, men jag gillade den verkligen inte..

Något sånt skulle Mordos säga om någon av mina första filmer :D

Riktigt bra hörrni, förväntade mig inte mycket, men det här...Underbart bra! :P

Din jump2boat2bump2land var bara :unsure:, ni ska vara riktigt stolta!

8\10

Edit. Introt var något av det bästa jag någonsin sett :D det får 10\10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...