Jump to content

Smileys


samuelszon
 Share

Recommended Posts

Ja, det är väl självklart. Men jag har upptäckt att de med samma typ av forum som detta, ibland har färre eller till och med fler smileysar. Har Hultenius valt vilka som skall vara synliga, eller måste han lägga till smileys för att de skall bli tillgängliga?

Flashback har ju t.ex. måånga fler smileysar än vad vi har. Jag vet dock inte om det är samma forumtyp, men Gitarrforum.se, som är av samma typ har t.ex. inte :rolleyes: , :D och :D .

Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi har bara standardutbudet (plus några extra).

70l53cqg4p.gifevilgrin39_745831_0.gifwhoco5_718772_0.gif

Dessa kan läggas till om ni hittar upphovsmännen och om det är OK att lägga upp dom här.

Men är det verkligen så petnoga? :rolleyes: De flesta av de där smilysarna hittar man ju på de flesta forumen på internet, och inte tror jag de haft fritid att leta upp upphovsmannen till dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är det verkligen så petnoga? :rolleyes: De flesta av de där smilysarna hittar man ju på de flesta forumen på internet, och inte tror jag de haft fritid att leta upp upphovsmannen till dem.

Eller hur, tror det är väldigt få (eller inga alls) som tagit tiden att göra det. Lär inte vara enkelt för den delen heller!

EDIT: För övrigt kräver jag att evilgrin39_745831_0.gif får koden :erv:.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det var inprincip jag och Pani som införde den smilien här på forumet, back in 2005. Och den heter "erv", därmed :erv:. :P

"Back in 2005", lol.

"Back in 2003" använde vi den på n0f och där hette den :juj:, ergo bör den heta :juj:. yes_645834_0.gif

:P bör bytas mot grin_896077_0.gif.

Av :unsure: finns det en liknande men med starkare färger, vi borde använda den ist. Ska se om jag hittar den...

Även confused_911836_0.gif bör läggas till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...