Jump to content

Niko Bellics röst - röster i allmänhet i GTA IV


Cortez
 Share

Recommended Posts

Vad tycker ni om Niko Bellic's röst? Jag måste säga att jag gillar den. Mycket. Den äger Cipriani, Vance, och Vercetti. Utan tvekan. Älskar hans brytning och accent. Det här är en av mina favoritröster i ett spel någonsin. Och jag kan inte vänta på att höra mer ifrån den.

Vad tycker ni om de övriga rösterna vi hört hittills ifrån spelet? Roman's? Flera uppdragsgivare som vi inte sett ännu? Och någon kvinna? ^^

Roman låter som en väldigt bra och passande röst till hans karaktär(antar att det är han som är med Bellic under flera tillfällen i trailer 2), tjejen låter sådär... vet inte riktigt, hon kanske bara är en civil, så det kanske inte spelar så stor roll om hennes röst är värdelös. Uppdragsgivarna gillar jag en hel del.

Någon som vet vem som gör Bellics röst? Kollat IMDB men där hittar jag bara Lazlow - ska bli extremt härligt att höra honom på radion i GTA IV förresten. Humor på den där jäveln. Han sitter säkert på rockkanalen igen - eller någon pratkanal. Hur som helst, oavsett hur så kommer det säkert bli fantastiskt igen.

Jag vill se Maurice Chavez på radion igen också. Älskade honom på VCPR i VC. Jag har för mig att han var med i III också, men han var bara en gäst då och hade inte sitt eget program. Synd det, men hoppas han kommer tillbaka i GTA IV.

Någon karaktär från radion ni vill höra igen?

GTA IV - kung av rösterna! Vill höra någon ny komisk jävel också på radion - vill inte bara höra folk man redan hört. Fräscht är bara bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle väldigt gärna vilja höra Fernando Martinez igen. Han är så jävla härlig :unsure:

Angående Nico's röst så gillar jag den.

Nåt som vore ganska kul skulle vara om man fick höra någon av de tidigare karktärerna på radion i GTA IV, t.ex Tommy Vercetti. Om inte just han, så nån mindre viktig karktär, alltså som man jobbat för i tidigare GTA-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nikos röst är väl okej.

Angående Lazlow kommer han vara med i GTA IV. Bekräftat för ett tag sen.

Själv hoppas jag att en svensk kommer med eller ja, något sån't.

Vill även ha med kändisröster som i SA :unsure:

Det har väl varit "kändisröster" med i alla 3D-spelen (GTA) hittills? Mest var det nog i Vice City.

GTA III: Michael Madsen, Frank Vincent...

Vice City: Ray Liotta, Burt Reynolds, Deborah Harry, Jenna Jameson, Dennis Hopper, Danny Trejo, Philip Michael Thomas, Gary Busey...

San Andreas: Samuel L. Jackson, Chris Penn, Peter Fonda, James Woods, Frank Vincent...

Redigerad av I Need
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@I Need: The Game. :mellow:

Själv har jag också fäst mig vid Nikos röst nu, ellerNiko över huvudtaget. Först så gillade jag inte honom men nu är han perfekt för det här spelet! Som sagt hoppas på mycket komedi på radiokanalerna, och bra musik! :):unsure:

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, men den här tråden handlar om röster.

Fin cykeltur.

---------------------

Hoppas att det inte kommer med några kändisröster. Röster man inte känner igen blir bättre i spel än dom man känner igen imo. Ett exempel på en dålig röst var när dom lät Bam Margera göra rösten till en gubbe i Scarface, störde mig rejält på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fin cykeltur.

---------------------

Hoppas att det inte kommer med några kändisröster. Röster man inte känner igen blir bättre i spel än dom man känner igen imo. Ett exempel på en dålig röst var när dom lät Bam Margera göra rösten till en gubbe i Scarface, störde mig rejält på det.

Hehe, ja, och Tommy Lee gjorde ocksa en rost i SF:TWIY. Haller med dig om det dar med kandisroster. En eller tva ar bra men inte fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nico Bellic verkar intressant, faktiskt. Dock så står Toni Cipriani först på listan för mig.

Mmm, han har en härligt rosslig röst. Han är definitivt grövre i munnen än resten! Then why didn't you say so, you fucking cocksucker, instead of making me listen to this crap?!

Förresten slår jag vad om att rösten till "You're looking for some people" är samma röst som till Forbes i VCS. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...