mr_tobbe Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Iofs, låter halvt lovande att det inte är något jävla fittföretag i stil med Crytek som ligger bakom det den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Iofs, låter halvt lovande att det inte är något jävla fittföretag i stil med Crytek som ligger bakom det den här gången. Ubisoft är utvecklarna bakom Far Cry 2. Skönt att det ska bli ett monsterfritt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Ubisoft är utvecklarna bakom Far Cry 2. Skönt att det ska bli ett monsterfritt spel. Monster och liknande förstörde spelet enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Spelade aldrig klart Far Cry men monstren var kul tyckte jag. Muterade apor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Spelade aldrig klart Far Cry men monstren var kul tyckte jag. Muterade apor. Precis. Var bara skitkul. Det fanns ju ingen handling så vad spelade muterade apor för roll? ^^ Men dom ändrade sakerna som folk inte gillade med 1an iaf. Mer frihet, inga monster, mer realism och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Undrar hur natt och dag effekterna funkar. Hoppas inte att det tar tjugofyra minuter för att ett dygn skall gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 jag känner en som säger att far cry 2 använder en bättre grafk motor än crysis så kommer grafiken i far cry 2 vara snyggare?? coolt att de kommer till xbox360 och ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Är inte Far Cry 2 = Crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Är inte Far Cry 2 = Crysis? Nope, Far Cry 2 är ett helt annat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 jag känner en som säger att far cry 2 använder en bättre grafk motor än crysis så kommer grafiken i far cry 2 vara snyggare?? coolt att de kommer till xbox360 och ps3 Crysis och Far Cry 2 kommer att använda samma grafikmotor men med uppdateringar... Far Cry 2 kommer att vara snyggare än Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Är inte Far Cry 2 = Crysis? Har för mig att jag läste någonstans att utvecklarna sa att man kunde säga att Crysis var som Far Cry 1.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Har för mig att jag läste någonstans att utvecklarna sa att man kunde säga att Crysis var som Far Cry 1.5. Hur... fan.. går... det ihop? är monkey island 0.5 då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hur... fan.. går... det ihop? är monkey island 0.5 då eller? Nu har du gjort bort dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Nu har du gjort bort dig. Det officiella ordet för det är "fail". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) Om spelet kommer till Xbox som dem tidigare gjort så blir Xbox 360 ett givet köp för mig, ser riktigt najsigt ut Här är ett Demo uppvisning, dem visar olika vapen, väder funktion, samt lite andra grejer, det är värt att kolla på jag lovar! Far Cry demo del.1 Far Cry demo del.2 Edit: såg nu att andra har skickat länken till demo visningen men jag låter dem vara kvar Redigerad 4 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 http://www.gamereactor.se/media/farcry2_127712.jpg Ser jävligt najs ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 när kommer det ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 när kommer det ut? Me want to know toooo Ser väldigt väldigt nice ut, lääängtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 när kommer det ut? nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 nån som vet? 2008-06-01 står det på Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts