Jump to content

Far cry... 2!


Colan K
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Boiling Point har jag inte lirat men jag förstår inte riktigt hur du kan tycka att Just Cause och FC2 är någolunda lika. FC1 och JC är snarare de två som skulle vara lika av dom.

Alltså inte lika miljömässigt, utan lika genom att ha samma typ av fria uppdragstyp. Man åker till något ställe, tar ett uppdrag, utför uppdrag, nästa.

Alltså inte som ett vanligt FPS, utan lite mer frihetskänsla á la GTA i jungeln/afrika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde jag köpa det här spelet? Jag är ganska sugen på det, men det har fått ganska dålig kritik både här och på många andra sidor, samt hos några kompisar. Det står mellan detta och Little Big Planet som släpps nästa vecka.

Varför bör jag/bör jag inte köpa FC2?

Du menar inte att du tänkte byta bort LBP mot FC2 !?

Köp LBP, lätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är osäker på om jag vill lägga ut 600 spänn på detta. Det som får mig att tveka ännu mer är Lajnux historia om när han tog ut ett helt läger, men att soldaterna spawnades upp igen. :D

Spelet är verkligen inte värt 600kr, vänta tills priset har gått ner isf, det är inget mästerverk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är osäker på om jag vill lägga ut 600 spänn på detta. Det som får mig att tveka ännu mer är Lajnux historia om när han tog ut ett helt läger, men att soldaterna spawnades upp igen. :(

Du kan spara 150 kr genom att gå och handla det på Siba. Jag ska inte köpa det, i alla fall. Får bli LBP :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur slutade det?

Man skulle döda några höjdare kommer inte ihåg villka, sen skulle man hämta The Jackals diamanter som någon snott av honom.

När man kom fram dit där diamanterna var så står Andre Hypponite där. Han har dödat personen som tog Jackals Diamanter. Han sade något som jag inte uppfattade, sen kom hon michelle fram och säger typ: Finish him off, he's on his own now. Då börjar alla buddies som man haft försöka döda dig.

När man tagit diamanterna skulle man möta The Jackal vid gränsen. Där berättade han något om att han skulle göra slut på viruset som alla människor har blivit smittade av. Man fick ett val: Antingen använda ett bilbatteri och spränga flera lådor med dynamit och man skulle dö på kuppen. Eller så kunde man ta diamanterna och muta gränsvakterna. När man gjort det skulle man sätta en kula i sitt huvud.

Slut!

Redigerad av Juster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man skulle döda några höjdare kommer inte ihåg villka, sen skulle man hämta The Jackals diamanter som någon snott av honom.

När man kom fram dit där diamanterna var så står Andre Hypponite där. Han har dödat personen som tog Jackals Diamanter. Han sade något som jag inte uppfattade, sen kom hon michelle fram och säger typ: Finish him off, he's on his own now. Då börjar alla buddies som man haft försöka döda dig.

När man tagit diamanterna skulle man möta The Jackal vid gränsen. Där berättade han något om att han skulle göra slut på viruset som alla människor har blivit smittade av. Man fick ett val: Antingen använda ett bilbatteri och spränga flera lådor med dynamit och man skulle dö på kuppen. Eller så kunde man ta diamanterna och muta gränsvakterna. När man gjort det skulle man sätta en kula i sitt huvud.

Slut!

Smart att spoilertagga hela texten, man har ingen aning om vad som står i texten och då måste man i princip ha klarat spelet för att kunna läsa din spoiler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Far Cry 2 var inte så där jätte roligt jag hade tänkt mig blev ganska enformigt till slut spelet var kul de första timmarna sen blev det tråkigt. För långt att åka mellan vägspärrar inte så mycke action i spelet när man är ute och åker. När man har tagit ut ett läger så spawnas det förfort. Nej spelet var kul de 2-3 tim man körde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...