Jump to content

[SA][GiftedMisfit] Octain


Gof
 Share

Recommended Posts

Stunten var bra men musik var oljud.

Hårdrock är inte något direkt för en hiphopare. :)

Bättre stunts än redigering och musik.

Vet inte vad jag ska sätta för betyg stängde ner det för jag pallade inte musiken :):P

Men dom få stunts jag såg var väll typ:

6/10 eller något sånnt.

Peace.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stunten var bra men musik var oljud.

Hårdrock är inte något direkt för en hiphopare. :mellow:

Bättre stunts än redigering och musik.

Vet inte vad jag ska sätta för betyg stängde ner det för jag pallade inte musiken >_<:D

Men dom få stunts jag såg var väll typ:

6/10 eller något sånnt.

Peace.

Om det hade varit hip hop då? 10/10? Du suger på att ge betyg för filmer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev utav dom stuntsen jag såg var det 6/10 och jag såg bara några få i början. Du suger på att försöka dissa ;) peace

Sättet du försökte betygsätta filmen så var det ganska solklart för mig att den fick ett lägre betyg pga musiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För oss som varken gillar hiphop eller rock men ändå tittar på stuntfilmer ibland är det ju jävligt tufft måste jag säga...

... och med oss så menar jag mig. :lol:

Stänger alltid av ljudet...

Det hade inte precis varit samma tempo i en stuntfilm med Miles Davis eller hissmusik. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade inte precis varit samma tempo i en stuntfilm med Miles Davis eller hissmusik. :lol:

Ja du, finns det någon som har provat? Lyssnar inte särskillt mycket på Miles Davis, men Wynton Marsails - Fligh Of The Bumble Bee skulle man säkert kunna navända, allt öve 140 skulle gå. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Haha jävligt bra film! Dock blev jag lite småsnurrig av effekterna (som var jävla najs annars faktiskt!) men det är väl bara jag. Brast ut i några "Ooh helvete!" må jag säga. :o

Sen tycker jag att valet av musik ger filmen lite mer karaktär och gör den personlig. Jag är mer åt hårdrockhållet så det störde mig inte. Men när jag kollar på någon film jag inte gillar musiken på mutar jag såklart och slår på winamp istället. Jag tycker inte det ska dra ner en stuntfilm då det är stuntsen som är det viktiga.

Med de sagt så lägger jag aldrig in hardcore eller screamo i någon av mina filmer eftersom det tyvärr skrämmer iväg en del bara för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...