Jump to content

Vårfotografering!


Siana
 Share

Rösta på din favorit!  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det föll på AngryAxel..

Jag tycker att pollen borde utvecklas så att man kunde sätta typ 12 till .. 10 till .. osv.

Jag har funderat på att starta en hemsida för just fotto tävlingar.. men vill ju inte lägga ner arbete på något som ingen e interesserad på.

Så ni kan ju skriva va ni tycker..

Hadde tänkt att man ska kunna starta tävlingar/ je förslag till admins om tävlingar (kanske lite rörigt om vem som helst kan starta tävling).

Och så ska man ha en liten personlig sida där man läger in ifno om vilken kamera man brukar använda och med ett galeri för alla foton som man laddat upp..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på att starta en hemsida för just fotto tävlingar.. men vill ju inte lägga ner arbete på något som ingen e interesserad på.

Så ni kan ju skriva va ni tycker..

Hadde tänkt att man ska kunna starta tävlingar/ je förslag till admins om tävlingar (kanske lite rörigt om vem som helst kan starta tävling).

Och så ska man ha en liten personlig sida där man läger in ifno om vilken kamera man brukar använda och med ett galeri för alla foton som man laddat upp..

Det vore helt klart intressant att göra en fotosida med ungefär ett sånt här upplägg:

http://www.sigoftheweek.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...