Jump to content

Vilcken låt får du minnen av.


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Vet inte om det kan räknas men age of empires soundtracket ger mig en massa minnen.

Sen så ger Bloodhound Gang - The bad touch en massa minnen från mina unga år då jag satt hemma hos en kompis och kollade på MTV. Tyckte deras apdräkter var roliga. -_-

Coldplay - Yellow ger mig också en massa gamla minnen och känslor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok. Så jag kan ej bara ta och kopiera en låt från ett album asså kopiera låten från Windows Media Player. Och lägga upp den. Så jag måste ha gjort den själv för att jag ska få lägga upp den?.

Jepp. Här på gtasajten gillar de flesta bara musik som har gjort av andra medlemmar. Men du kan ju alltid testa och se ifall folk gillar den -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp. Här på gtasajten gillar de flesta bara musik som har gjort av andra medlemmar. Men du kan ju alltid testa och se ifall folk gillar den -_-

Skulle vilja lägga upp några låtar som jag hadde gjort på Ejay Special(Stavning?) Edition Och jag hadde brännt det på en cd skiva de låtar jag hadde gjort. Men jag har letat som en galning men hittar ej det. Ska väl ta och gå genom mina skivor snart och se. Hoppas jag hittar de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja lägga upp några låtar som jag hadde gjort på Ejay Special(Stavning?) Edition Och jag hadde brännt det på en cd skiva de låtar jag hadde gjort. Men jag har letat som en galning men hittar ej det. Ska väl ta och gå genom mina skivor snart och se. Hoppas jag hittar de

Ja sålänge du har gjort det själv blir det nog uppskattat -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var finns det nån som kan, som en riktig man - dricka öl och åka hoj? Vart finns det grabbar som tuggar taggtråd och spottar snus?

Älskade dem när jag var liten. -_-

Jamen, hur fan kunde jag inte gissa på att du skulle kommentera det? -_-

Igentligen är dom rätt usla då det enda dom sjunger om är öl, bågar och kvinnfolk -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Boom boom boom, med Venga Boys. Lyssnade på den nonstop när jag o brossan partaja i turkiet. (de spelade den på discon alltså)

Hahahaha ja den ja. Boom, boom, boom, boom I want you in my room. Den var bra.

Måste jag själv säga någon så säger jag Magaluff med Orup. Trots att jag hatar fjollan så älskade jag den låten när jag var liten grabb. Alltid när vi åkte till Vivo (numera Vi) och handlade så satte jag på lite Magaluff, vevade ner bilrutan, satte på farsans solglajor och bara stekte. Tider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...