Jump to content

Stunting league (?)


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har en ide på ett upplägg av ligan, vi gör så här tar alla, vi kan säga 10st ger alla samma challenge, sen röstas det av nån dommare som vi valt. 4 st far efter första challenget, då är det 6 st kvar, nästa far 2 st. då är det 4 st kvar, ett till challenge, nu åker bara 1 ut, så är det kvar 3 st som får brons silver eller guld, spelet röstas fram, ser ut som det blir VC :E

Vad tycker ni om den här iden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en ide på ett upplägg av ligan, vi gör så här tar alla, vi kan säga 10st ger alla samma challenge, sen röstas det av nån dommare som vi valt. 4 st far efter första challenget, då är det 6 st kvar, nästa far 2 st. då är det 4 st kvar, ett till challenge, nu åker bara 1 ut, så är det kvar 3 st som får brons silver eller guld, spelet röstas fram, ser ut som det blir VC :E

Vad tycker ni om den här iden?

Tycker det där faktiskt var en väldigt bra idé. Kanske blir roligare för nybörjare på det viset också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en ide på ett upplägg av ligan, vi gör så här tar alla, vi kan säga 10st ger alla samma challenge, sen röstas det av nån dommare som vi valt. 4 st far efter första challenget, då är det 6 st kvar, nästa far 2 st. då är det 4 st kvar, ett till challenge, nu åker bara 1 ut, så är det kvar 3 st som får brons silver eller guld, spelet röstas fram, ser ut som det blir VC :E

Vad tycker ni om den här iden?

Nja, det blir nog lite jobbigt att som domare jämföra säg...~~15-20 klipp vet du. Men går de med på det så...mer regelbunden ordning på de som åker ut skulle jag vilja se dock. t.ex. 2/3 varje gång.

Ska jag skriva upp dig?

Jag tycker vi samlar ihop 16 stycken och sen kör åttondel->kvart->semi->final. och att det väljs ut ett område i vardera spel och man sen får välja helt själv. Jag VET att det kan bli lite orättvist och att folk kommer gnälla om att den andre fick mycket bättre område osv. Men vi har inget val på ett community där vi inte är fler stuntingintresserade.

hmm...om Stevex är på är vi 11, så jag tror absolut inte att 16 ska vara omöjligt.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Note; När det gäller tävlingar inom stunting i framtiden, skriv upp mig automatiskt! :>

VC & SA :-)

Edit.

Huhm? En vecka per rond? Vill bara se så att jag inte missförstått, en vecka för åttondelsfinal och sådant menar vi va? Inte att man har en veckas deadline i varje match? :)

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...