Jump to content

Stunting league (?)


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi får väl ha någon som leder det också eller? Oo Nån kan ju göra 2 trådar där man skriver upp sig så länge, en för VC och en för SA :P

Eller så gör man bara en tråd så säger man vilket man ska vara med i (Alt. båda :P)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får väl ha någon som leder det också eller? Oo Nån kan ju göra 2 trådar där man skriver upp sig så länge, en för VC och en för SA :P

Eller så gör man bara en tråd så säger man vilket man ska vara med i (Alt. båda :P)

Vet inte vad du snackar om men, jag och ante leder det. Och båda spelen är i samma turnering, vi är för få för att dela på oss.

Meh, din padda.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt, det här ser redan nu ut att bli ett misslyckande. Mitt förslag är faktiskt att vi sljuter upp tävlingen. Många har redan hoppat av och vissa regler är inte så tydliga. Vore det inte bättre om alla regler skrevs upp och ett datum för första omgången planerades när folk vet att de är möjliga att delta? Det kändes som att ni startade tävlingen så fort det var tillräckligt med folk, vilket inte var så smart enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt, det här ser redan nu ut att bli ett misslyckande. Mitt förslag är faktiskt att vi sljuter upp tävlingen. Många har redan hoppat av och vissa regler är inte så tydliga. Vore det inte bättre om alla regler skrevs upp och ett datum för första omgången planerades när folk vet att de är möjliga att delta? Det kändes som att ni startade tävlingen så fort det var tillräckligt med folk, vilket inte var så smart enligt mig.

håller med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa, visst absolut. Förlåt, jag borde förståss ha tagit reda på ett bra datum som alla 12 säger ja till, sen borde jag såklart inväntat 10 reserver på detta forum där i princip alla stuntingintresserade redan sagt att de vill.

Nej, men ni borde ha förbestämt ett datum, för att sedan låta folk anmäla sig. Nu var det typ en tråd om det fanns intresse, sen var första omgången helt plötsligt postad.

Det gör inte mig personligen nått, men jag tycker det är synd med alla avhopp och oklarheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...