Jump to content

Var kommer han ifrån?


Renard
 Share

Vart tror du huvudpersonen kommer ifrån?  

186 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jo, är inte en fena på geografi kan jag lätt säga. Vem fasen håller koll på vad som är öststater och vad som är annat nu för tiden. Har lite annat att tänka på.

EDIT: Varför går det inte att edita en poll?

han är serb, jag slälv är bosnisk, och jag känner igen serbiska efternamn ''Niko Bellic''

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 154
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

han är serb, jag slälv är bosnisk, och jag känner igen serbiska efternamn ''Niko Bellic''

Yep, han är Serb, han säger det i spelets gång nån gång kommer inte riktigt ihåg om det är ett main story sammtal han säger det eller bara när han är påväg nån stans, anyhow han är serb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du som skriver det där kan uppenbarligen inte läsa. Eller skriva, du verkar ha lite problem med stavning.

Du som skriver det där kan uppenbarligen inte komma med nåt smart att skriva, och vad gör man då?

Jo, man trackar den som kan. ;)

Visst har jag ett par stavfel men varför kan jag inte läsa...? :o

Sen så kvittar min stavning, det är mer vad jag skriver som är det viktiga. :)

Om nån mer än Mr Tobbe kände sig träffad och blev ledsen så ber jag om förlåtelse för detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst har jag ett par stavfel men varför kan jag inte läsa...? :)

"Lyssnar man på Niko så blir det lätt att gissa på forna Jugoslavien, med tanke på vad han berättar för

Roman om kriget(och för Dwyane)"

Eftersom att du med en spydig ton skrattar åt folk som gissar på var han kommer ifrån, när all information som fanns var en/några halvrisiga trailers. Kanske du inte kan uttyda datum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du som skriver det där kan uppenbarligen inte komma med nåt smart att skriva, och vad gör man då?

Jo, man trackar den som kan. ;)

Visst har jag ett par stavfel men varför kan jag inte läsa...? :o

Sen så kvittar min stavning, det är mer vad jag skriver som är det viktiga. :)

Om nån mer än Mr Tobbe kände sig träffad och blev ledsen så ber jag om förlåtelse för detta.

Men snälla någon. 27 år, du? Aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Lyssnar man på Niko så blir det lätt att gissa på forna Jugoslavien, med tanke på vad han berättar för

Roman om kriget(och för Dwyane)"

Eftersom att du med en spydig ton skrattar åt folk som gissar på var han kommer ifrån, när all information som fanns var en/några halvrisiga trailers. Kanske du inte kan uttyda datum?

Jäklar vad du är känslig! Med en spydig ton skrattar åt folk? Vad jag skriver är vad jag menar, inga toner eller skratt fanns med i min text.

Glöm nu detta, det var inte meningen att göra dig ledsen eller så, jag bara skrev vad jag tyckte. Om du tycker att det låter spydigt så är det din åsikt men inte min avsikt.

Du övertolkar allt så mkt att du bara måste ha mindrevärdeskomplex, ta inte allt så jävla personligt.

Ang. datum så hade jag ingen aning att tråden va så gammal. Sorry för det allihopa, my bad.

Men snälla någon. 27 år, du? Aldrig.

Det var ett litet ordkrig mellan mig o Tobbe. Varför blandar du dig? Tönt, du? Alltid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkade ha placerat dig på en fruktansvärt hög häst, det är allt.

Herre gud! Vilka dåliga gissningar alltså!

Ni som gissade på det är uppenbarligen unga och förstår inte engelska på hög nivå.

så blir det lätt att gissa på

Jag har gjort ett specialarbete på högskolan om Balkankriget så jag vet en del om ämnet.

man trackar den som kan.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkade ha placerat dig på en fruktansvärt hög häst, det är allt.

Absolut inte meningen! Jag ville bara skriva lite i detta forum pga min kärlek till gta serien. Detta är första gången jag skriver i ett forum i hela mitt liv. Jag diskuterar gärna men folk ska ju inte ta saker personligt. Vi pratar om ett spel bara. Min reply har heeeelt spårat ur ju, jag är faktiskt en snäll kille. Folk behöver inte ta min text personligt men attackera gärna mitt inlägg. Har jag fel i nåt så säg gärna det, som t.ex. att tråden jag svarade på är gammal och folk hade inte mkt info att gå på. Men sen att skriva att jag ljuger om min ålder är bara personangrepp. Så nu för 3:e gången, förlåt om nån tog illa upp. Sista gången jag berör detta ämne. All kärlek o lycka till ALLA här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut inte meningen! Jag ville bara skriva lite i detta forum pga min kärlek till gta serien. Detta är första gången jag skriver i ett forum i hela mitt liv. Jag diskuterar gärna men folk ska ju inte ta saker personligt. Vi pratar om ett spel bara. Min reply har heeeelt spårat ur ju, jag är faktiskt en snäll kille. Folk behöver inte ta min text personligt men attackera gärna mitt inlägg. Har jag fel i nåt så säg gärna det, som t.ex. att tråden jag svarade på är gammal och folk hade inte mkt info att gå på. Men sen att skriva att jag ljuger om min ålder är bara personangrepp. Så nu för 3:e gången, förlåt om nån tog illa upp. Sista gången jag berör detta ämne. All kärlek o lycka till ALLA här.

Naaaw, nu vill man ju bara krama dig!

Haha, välkommen till Internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut inte meningen! Jag ville bara skriva lite i detta forum pga min kärlek till gta serien. Detta är första gången jag skriver i ett forum i hela mitt liv. Jag diskuterar gärna men folk ska ju inte ta saker personligt. Vi pratar om ett spel bara. Min reply har heeeelt spårat ur ju, jag är faktiskt en snäll kille. Folk behöver inte ta min text personligt men attackera gärna mitt inlägg. Har jag fel i nåt så säg gärna det, som t.ex. att tråden jag svarade på är gammal och folk hade inte mkt info att gå på. Men sen att skriva att jag ljuger om min ålder är bara personangrepp. Så nu för 3:e gången, förlåt om nån tog illa upp. Sista gången jag berör detta ämne. All kärlek o lycka till ALLA här.

Du påminner om mig när jag säger något dumt <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...