Jump to content

(VC) Did you


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Hej :unsure: (Första topicen här i stuntdelen)

Medans jag har gjort SA filmerna så har jag också jobbat på en VC solo ett bra tag, nu är den klar och jag är väldigt nöjd med den.

Tack till Qouad och C_J som skickade in varsit Gäststunt, Och Godfather som gav mig den perfekta låten.

FF mirror (HQ)

YT streaming :wub:

Yt länken är nog snart uppe. Enjoy :wub:

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tankat den..mycket bättre än dina tidigare, helt klart framsteg, men ändå lite stunttorka här och där som tex. när du bara åker in i en vägg och gör en grab (Eller vad det nu heter ^^), men annars riktigt bra!

EDIT: En sak jag märkte var att grafiken inte var skitbra, men vafan, det beror ju på..så whatever =D

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så spännande stunts, men verkligen ett steg i rätt riktning! >_< Bättre musik denna gång, mycket mer ren editering också. Skönt att se att du trappat ner på tröttsam överredigering. Det enda jag har att klaga på i denna film är att en del stunts körs för många gånger om speciellt det på North Point Mall-skylten. Tre (fyra) gånger? Nödvändigt? :rolleyes:

En helt okej film, sett till filmen självt. Stuntsen var inte så otroligt spännande, men man kan ju inte få allt. ^_^ 3.5-4/5! Bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken tur att du kommer med så konstruktiv kritik så han kan förbättra sig till nästa gång.

Men det såklart, du är väl för häftig :rolleyes: för att hjälpa någon och vara lite trevlig. Kul, alltid skoj med folk som du, blir så härlig stämning >_<

Det där med att jag är häftig, det tackar jag för.

Ok, kritik var det du ville ha:

Långdragen

Repetera inte samma stunts

Inget speciellt med dom flesta av stuntsen, en del var dock lite imponerande.

There you go.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...