Tux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 The Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar The Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar är ett nätrollspel som tidigare kallades The Lord of the Rings: Middle-Earth Online. Titeln förlägger spelets handling till J.R.R. Tolkiens fantasybaserade spelvärld beskriven i böckerna om Ringens brödraskap. Ett onlinespel i Tolkiens värld. Välj mellan fyra olika raser (varav hob är en) och anta uppdrag och gå ut på äventyr i en återgivning av böckerna. Under spelets gång kommer det avslöjas om du är på väg mot ondskan eller håller dig till godheten. Video klipp: Dvärgar Hobbits Thorins Hall Duilond Fylke Trailer Recension om Spelet. (Fler bilder finns här) Spelet släpps den 24 April 2007 och finns nu att förhandsboka. Så här kommer kostnaderna att kanske se ut. Alternativ 1: Du köper spelet för 400kr och betalar 70kr varje månad. Alternativ 2 Du köper spelet för 1400kr och slipper betala i månaden. Källor: http://media.pc.ign.com/media/012/012112/imgs_1.html http://www.fz.se/spel/?id=616 http://www.lotro.com/preorder http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=1017 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Har väntat på det här spelet länge, ska helt klart ge det en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Tycker dom gör helt rätt att man kan välja att köpa spelet för ett dyrare pris imo.. Även fast det är mkt pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Såg lite att det stog att det blir en beta, har redan skrivit ditt mig och det, någon som vet när betan börjar? kunde inte hitta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Det är en ganska stor chansning man tar om man betalar 1400kr för att slippa betala i månaden. Tänk om sen ingen spelar det. Då har man i stortsätt kastat 1400kr i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Tycker dom gör helt rätt att man kan välja att köpa spelet för ett dyrare pris imo.. Även fast det är mkt pengar. Tycker det är ganska idiotiskt. Du köper grisen i säcken så att säga. Du betalar ändå för 14 månader, så du måste spela dom 14 månaderna för att det ska vara värt det. Tröttnar du innan det har gått 14 månader så har du ju bara förlorat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Wannabe WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Wannabe WoW. Inte direkt.. ..det finns ju faktiskt andra MMORPG än WoW. Mmm, Anarchy Online <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Kanske blir nått bra, hoppas man kommer med i betan iaf så man kan testa. Annars är mina pengar på Warhammer Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Om ni vill så kan ni Beta registrera er hos http://www.lotro-europe.com. Jag vet inte riktigt om betan har öppnat eller inte men det går iallafall en hel del diskussioner i deras forum angående spelet. Normallt måste man väl bara 18 för att beta testa men man kan skickat ett mejl till lotronline.se och få en chans att få en gratis beta nyckel! http://www.lotronline.se/Beta_drawing E-postmeddelandet måste skickas senast den 21 februari kl. 23.59. STOR EDIT: Tiden är inte alls ute. Jag läste fel (haha). Redigerad 21 februari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag får seriöst "innan-wow-kom-ut" känsla när jag ser bilderna, raserna, klasserna etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Här kan du ladda ner en gameplay video av spelet. 169_lotronline_gp11_pc_051106_wm.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Grymt intresserad av det här spelet. Har väntat på det länge. Ska köpa och älska det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Grymt intresserad av det här spelet. Har väntat på det länge. Ska köpa och älska med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Äh, jag har nån speciell persons syster istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag har sett fram emot detta länge. Det kan bli bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Detta verkar bra om man kollar på bilderna. Men jag får se om jag köper det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Computer and Videogames ger ut 10000 betanycklar idag klockan 17:00 (elr är det 18?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Lite äckligt likt wow om man kollar gameplayvideon imo men ska helt klart försöka få tag på en betanyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ett tips till dom som fixar betan är att ha clienten nerladdad och patchad, och ha ett account på COG och även på Computer And Videogames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts