Jump to content

De dummaste du någonsin har gjort..


Helpiswhatiwant
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 210
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du har förmodligen redan börjat kolla, men jag är uppe på sidan 30 och allt är länkat, så inga direktbilder :)

Nej, skulle aldrig våga utan att nån hade bekräftat det :lol: Tack, får väl börja läsa nu då. :lol:

Läste första tre sidorna, sen var det nog.. Fyfan, jag mår illa bara av att läsa om folk som låter som kalle anka när de skär halsen av dem, eller fok som skär sig i kuken och dylikt. Riktigt kryper i hela kroppen, fyfan!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stulit en massa trumpinnar och plektrum från skolan (iof i ett gott syfte, man måste ju få rocka)

Behandlat en tjej som skit, typ vart arrogant och inte lyssnat på henne, även fast jag gillade henne.

Vart otrogen, ok att jag var full men det går inte att skylla på, stod mitt kast och kommer nog aldrig att göra om det.

Gjort en massa saker på fyllan som inte var så genomtänkta.

Slängde en kon på en ruta inne i stan på nyårsafton för något år sedan, gick dock inte igenom, men det vart en spricka.

Jag och polarna ska alltid vara grisiga på nattbussen hem, alltid lika pinsamt dagen efter när man träffar någon som också satt på bussen hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Massa onödig vandalism. Men det har jag slutat med, nu vandaliserar jag bara hos Jehovas Vittnen.

En gång när jag och en kompis var och åkte skidor så fick vi låna liftkortplastfickor av en snäll gubbe i biljettluckan om vi lämnade tillbaka dem sen. Det glömde vi. Så det har ja fortfarande skuldkänslor för. Var typ 6 år sen.

Gav en full kompis en kniv, för att han skulle gå och slå nån som hade slagit honom dan innan(trodde han skojade typ). Fast jag fick inte reda på att han var full föränn han redan hade gått. Men han somnade i trädgården så det blev inget mord. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag skrivit här förut? Jag ångrar i alla fall ganska kraftigt allt jag stulit genom åren (vilket kan tilläggas är något jag slutade med för flera år sen). :ermm:

Ångrar jag att jag lämnade en tjej som gav mig deepthroat? Näää. Resten av henne var inget att hurra för ändå. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...