Jump to content

Alla PC-klumpar! Kolla in "Hjälp" på Tv4!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Hej. Nu ska alla PC-Klumpar slita sig från sina datorer och kolla på "Hjälp" på Tv4. Gått någon minut och det är riktigt jävla bra.

Svinbra tips. Ville bara ni skulle veta.

---

Robert Gustafsson, Johan Rheborg, Felix Herngren, Sissela Kyle, Johan Glans och Anna Blomberg utgör en samling människor på gränsen till nervsammanbrott, som alla söker hjälp hos psykologen Jeanette, spelad av Stina Ekblad i Tv4's nya humorserie "Hjälp!".

I TV4:s nya stora humorsatsning Hjälp! vänder sig en skruvad samling människor till den vänliga och ödmjuka psykologen Jeanette Placzcyk (Stina Ekblad) för att med sina minst sagt komplicerade - och vitt skilda - problem få just hjälp. Det enda de har gemensamt är att de alla lever i en värld som inte förstår dem - och att de själva skulle kunna tänkas ha någon del i det är inget som ens föresvävat dem.

Jeanette är hjälpsam och mycket förstående. Vänligt leende lyssnar hon på patienternas problem och försöker varsamt att leda dem rätt, trots att de alltid misstolkar hennes råd och trots att de ofta blir avbrutna av Jeanettes förvirrade assistent Papa (Robert Gustafsson).

Hjälp! är skapat av Anders S Nilsson och Gustaf Skördeman och sänds i tio avsnitt på fredagar klockan 21:30.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC? :huh:

Jag såg det, det var svinkul. Speciellt när han gick loss på fyraåringen som gjorde miner åt honom. :lol:

-Bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump.

-HÅLL KÄFTEEEEEEEEEEN! EN GÅNG TILL OCH JAG KÖR UPP EN JÄVLA SCHORITZO I ANALEN PÅ DIG (Eller vad han sa)

:lol:

PC. Personall computer. Som i, klumpar som sitter framför sina personliga datorer. Nåja

En annan sak som var riktigt kul var Robert Gustavsson.

*Ring ring*

*Plockar upp telefonen*

-Ha-ha-g--ff---gg-aa--h-a-f-f-f-l--l---å--å....

*Tyst*

*Lägger på*

-Jä-vla tttt-t-t-tt-teeeeleeelffff-f-f-ff-fooon----j-j-j-jjäävv-v-v-v-la----a---a-a-rrrr-r--r

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-Bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump.

-HÅLL KÄFTEEEEEEEEEEN! EN GÅNG TILL OCH JAG KÖR UPP EN JÄVLA SCHORITZO I ANALEN PÅ DIG (Eller vad han sa)

Fontanellerna - De områden på ett litet barns huvud som ännu inte täcks av kraniet. Stötar mot dessa ställen är direkt livsfarliga, då hjärnan endast är några millimeter bort. Hur vet jag detta? Jo, en vän var snäll nog att berätta om "Fontanellsex", där mannen penetr... Ja, ni förstår. Och ja, barnet avlider. Nej, jag vet inte om det har hänt på riktigt. Ja, det är sjukt.

...och "Hjälp!" var stundvis väldigt kul; rekommenderar alla som vill ha sig ett gott skratt att se på reprisen, som, om jag förstått det rätt, går nu på söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Robert Gustavsson som stammande assistent var också rolig. Och hon som läste hela Bibeln på inandning.

-Jag vill sätta rekord! Och om det är gjort vill jag sätta rekord i att sätta rekord. Men är det gjort vill jag sätta rekord i att sätta rekord i att sätta rekord, förstår du?

- Ehh. Ja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...