Jump to content

Festivaler


Kiedis
 Share

Recommended Posts

Jao, på ATG-stället betar du och de skriver ut själva biljetten åt dig.

Förlåt för dubbelpost...

Kan man alltså skita i att göra nått på Ticnet och bara gå ner till sitt ATG-ombud och säga "Tja! Jag ska ha en biljett till Pier Pressure" och så betalar man och dom skriver ut den utan att ha gjort något på internet innan?

Förlåt om jag är trög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man alltså skita i att göra nått på Ticnet och bara gå ner till sitt ATG-ombud och säga "Tja! Jag ska ha en biljett till Pier Pressure" och så betalar man och dom skriver ut den utan att ha gjort något på internet innan?

Förlåt om jag är trög.

Nope, man måste beställa/boka biljetten i förväg. Varför det inte funkar på Ticnet har jag ingen aning om. Jag tror att man får en kod när man bokar, sen kan du hämta ut biljetten på vilket ATG-ombud som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dum fråga, men är det någon som ska gå på Bollnäsfestivalen? Själv gillar jag inte direkt utbudet, men för att vara premiär av nya Bollnäsfestivalen är det väl iaf godkänt (dock ej mer). Jag går väl dit någon dag, då endast för att jag bor ca. 3 kilometer ifrån festivalen.

Så jag undrar bara, någon som har hört talas om festivalen och någon som ska dit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var på P&L och fakka ur i fredags å lördags, jävligt skoj, mycket folk, jävligt skitigt å massa musik...

Kommer inte ihåg riktigt vad såg men iaf ;mando diao, alice cooper och uscb allstars, sen på fredagen planka jag in å såg snook, vilken jag är sjukt jävla lycklig över, då jag faktiskt stötte på och hälsade på Daniel Adams-Ray ála hiphopstyle...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Artister som ska försöka hinnas med att se på Way Out West:

Architecture in Helsinki

Eagles of Death Metal

The Hives

Lady Sovereign

Manu Chao

Moneybrother

New Young Pony Club

Peter Bjorn and John

The Pogues

Primal Scream

Regina Spektor

Shout Out Louds

Spoon

Timo Räisänen

Sparta

The Tough Alliance

Florence Valentin

Teenage Bad Girl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Artister som ska försöka hinnas med att se på Way Out West:

Architecture in Helsinki

Eagles of Death Metal

The Hives

Lady Sovereign

Manu Chao

Moneybrother

New Young Pony Club

Peter Bjorn and John

The Pogues

Primal Scream

Regina Spektor

Shout Out Louds

Spoon

Timo Räisänen

Sparta

The Tough Alliance

Florence Valentin

Teenage Bad Girl

Kanye West då? :lol:

Om jag hade åkt dit hade det varit för honom och Manu Chao (efter lovord från Mahalo).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka ska se Metallica nu i morgon då?

Sådär, kom nyss hem. Hade sittplats längst bak. Hoppade dock över räcket efter en kvart ner till ståplats. Laddar upp en småmysig inspelning (spelas upp i QuickTime, inte orkat konvertera) & bild >_<

Metallica_070712.zip

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade också turen att komma över en biljett till Metallica, 2000 spänn gav jag för en sittplats men det var värt vartenda öre.

Jävlar vilken höjdarkonsert det var, mycket extranummer och när man trodde att det var slut, de hade kastat ut plektrum och folk börjkade dra drog de igång igen och körde några klassiker från Kill em' all. Vädret var också helt ok. Är helnöjd. >_<

Bigbear: Det står att din zipfil är korrupt när jag försöker extrakta den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade också turen att komma över en biljett till Metallica, 2000 spänn gav jag för en sittplats men det var värt vartenda öre.

Jävlar vilken höjdarkonsert det var, mycket extranummer och när man trodde att det var slut, de hade kastat ut plektrum och folk börjkade dra drog de igång igen och körde några klassiker från Kill em' all. Vädret var också helt ok. Är helnöjd. >_<

Bigbear: Det står att din zipfil är korrupt när jag försöker extrakta den.

Testa att packa upp med Winrar och bocka i: "Behåll trasiga filer." Det kan kanske hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...