Jump to content

Nu är den här - iPhone!


samuelszon
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det gör den nog inte. ^_^

Kom nyss på att denna tråd skulle antagligen passa bättre i Musik, Film & Grafik.

Mjo, $600 = 4200 kr, eller 4 185.48 för att vara exakt, det är mer än 20 GB versionen av PS3.

Och så lär ju svenska butiker höja priset som vanligt. Skulle väl gissa på ett 5000 kr pris vid release.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Den nyskapande appeldesignen är borta, iaf tydligast på baksidan, riktigt jävla ful, där den ser ut som vilken handdator som helst. Kortingångarna och uttagen osv är dåligt och fult dolda, skärmen kommer att bli oroväckade kladdigt då det är tänkt att man ska använda fingrarna endast(!).

Ingen 3G till en början, vilket bakslag.

Snålt med minne, verkligen. Samt att det nya musikinterfacet såg kladdigt ut.

Den kommer att behöva tvättas efter nån dag, bara fingrar flottar skärmen som fan.

Stylus hade väl inte varit smidigare men bättre tror jag.!

Känns lite konstigt att det står " Slide To Open" mitt på skärmen om man inte hittar något annat än ännu en skärm förstås..

Lite konstigt formulerat kanske.. Men titta på nedersta bilden så fattar ni.

Mjo, $600 = 4200 kr, eller 4 185.48 för att vara exakt, det är mer än 20 GB versionen av PS3.

Och så lär ju svenska butiker höja priset som vanligt. Skulle väl gissa på ett 5000 kr pris vid release.

Nokia 6280 kostade 4500 utan abonemang när jag skaffade min... Dock tog jag den med abonemang och fick därför bara betala 99 kronor.

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...