Jump to content

Egna filmer


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3

Riktigt skön film! :o

Kul att se Erica också, visst var det hon?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3

Fy faaaaaan vad skööööön. Så bra gjord den är. Så underbar låt. Aah, riktigt bra! Du har en jäkla stor kompiskrets du!

Btw, med vad filmade du det hela?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3

Åh, sjukt härlig film! Här sitter jag och surplar i mig varm O'boy, käkar macka och får gåshud. Det var verkligen någonting jag gillade. Kul att se David igen, hade glömt bort honom. Var inte Thotim med på ett hörn också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill verkligen inte överreagera men.... Jag har nog sett din film - P-C - över tjugio gånger nu och jag har inte tröttnat. Av någon anledning gör den mig så himla glad och jag blir helt varm inombords trots att den inte ens berör mig lika mycket som den berör de som medverkar i den. Man blir bara så himla glad av att se så många glada människor dansa, le och göra vad dem nu gör. Och svara inte på det här inlägget, jag skulle bara känna mig så himla fånig då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Vilken har bäst kvalite? (:!!!:)

Testar nya kameran, vilket codec ska jag använd?. Borde ju egentligen vara AVCHD men M-JPEG (.mov) verkar fan bättre?

# H.264, MPEG-2 or MPEG-4 format

# 1280x720 resolution

# 44.1KHz Stereo MP3 or AAC audio

# Frame rate as the original video

Om du vill ha högsta kvaliten på Youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Kan ta och lägga upp denna som jag slet med för att få klar i fredags natt.

Kortfattad historia bakom filmen: På Bossegasquen (gsque = en slags fest/umgängesform/sittning, med en massa tillhörande sånger och traditioner) på KTH i onsdags satt jag vid ett bord med nästan bara tjejer. Skogsbärscidern flödade (jag satt dock stolt med mina två Sofiero), och bordet dubbades därför till 'tjejbordet'.

Därefter var steget inte långt till att jag själv förklarades till att vara en tjej, ett rykte som envist höll sig kvar - trots min extrema manlighet - och det hela blev till 'en grej'.

Jag kände att en vedergällning var ett måste, så därför valde jag - likt Vladimir Putin - att klippa ihop och visa den här filmen på hur jag på ett extremt manligt sätt spenderade min sommar. Jag visade upp den på den stora nØllegasquen i lördags, och ryktet var som bortblåst.

Ka-pow

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ta och lägga upp denna som jag slet med för att få klar i fredags natt.

Kortfattad historia bakom filmen: På Bossegasquen (gsque = en slags fest/umgängesform/sittning, med en massa tillhörande sånger och traditioner) på KTH i onsdags satt jag vid ett bord med nästan bara tjejer. Skogsbärscidern flödade (jag satt dock stolt med mina två Sofiero), och bordet dubbades därför till 'tjejbordet'.

Därefter var steget inte långt till att jag själv förklarades till att vara en tjej, ett rykte som envist höll sig kvar - trots min extrema manlighet - och det hela blev till 'en grej'.

Jag kände att en vedergällning var ett måste, så därför valde jag - likt Vladimir Putin - att klippa ihop och visa den här filmen på hur jag på ett extremt manligt sätt spenderade min sommar. Jag visade upp den på den stora nØllegasquen i lördags, och ryktet var som bortblåst.

Ka-pow

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅH HERREJÄVLAR! :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...