Jump to content

Egna filmer


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Vet inte om detta är något värde för någon annan, men jag och mina vänner gjorde en video till våran vän som fyller år imorgon och han befinner sig i Sydamerika. Värt att nämna är att han älskar Håkan Hellström och denna låten i videon, även att han kallas "hurricane".

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Vet inte om detta är något värde för någon annan, men jag och mina vänner gjorde en video till våran vän som fyller år imorgon och han befinner sig i Sydamerika. Värt att nämna är att han älskar Håkan Hellström och denna låten i videon, även att han kallas "hurricane".

Jag skulle i alla fall blitt väldigt rörd om den handlade om mig. Kul grej att göra! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Bamp!

Lekt lite med Vegas, drog ihop lite highlights från en gammal match jag spelade från 2005 som av någon trevlig -och ytterst angelägen(!)- anledning filmades :P Vi var väl runt 13 år gamla då det filmades och vi fick varsin DVD. Överraskande nog vann vi mot Modo som var våra ärkerivaler. Jag gör sista målet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...