Jump to content

Egna filmer


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Nä, de är jag inte, jag la upp den så riktiga masochister ska få lite runkmaterial

Nej... Alltså, masochister får sexuell njutning av att, t.ex bli piskade. Sadister är dom som skulle kunna använda det där som runkmaterial. Eller, nja, kanske inte.

Det jag menar är alltså att "muppsimon" är masochist. Fast det menar jag inte, utan det var ett dåligt försök till ett misslyckat skämt.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör man om man har: tråkigt på bussen, ny mobiltelefon som man alltid sitter och kåtar sig i?

En film om resan hem, Go and see it!

-

-----------

Fram till 1:20 är det bara video och musik,efter det så kommer det text också! :ph34r:

CLICK ME

Hur lägger man in text i filmen, men med filmen som bakgrund på texten?:lol: Har försökt få till det i Movie Maker och Vegas, men misslyckas hela tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Nu så har jag satt ihop en ny film! Ni som sett den underbara översättningen till Svenska på Soviets nationalsång, Ansiktsburk, Fiskpinnar eller Hatten Är Din kommer säkerligen känna igen konceptet! Jag har översatt "Internationalen" till Svenska!

http://www.youtube.com/watch?v=O3nlgtvskgw

Min första film av detta slag. Var inte direkt nogrann, men ni kan ju säga vad ni tyckte iaf! Fick inte Vegas att fungera av någon anledning, så jag körde på Movie Maker och Paint, därav det något oproffesionella intrycket! När jag ändå skriver så kan jag passa på att tacka antepanteboy för hjälpen i det förra inlägget! :)

Take care - stay metal! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu så har jag satt ihop en ny film! Ni som sett den underbara översättningen till Svenska på Soviets nationalsång, Ansiktsburk, Fiskpinnar eller Hatten Är Din kommer säkerligen känna igen konceptet! Jag har översatt "Internationalen" till Svenska!

http://www.youtube.com/watch?v=O3nlgtvskgw

Min första film av detta slag. Var inte direkt nogrann, men ni kan ju säga vad ni tyckte iaf! Fick inte Vegas att fungera av någon anledning, så jag körde på Movie Maker och Paint, därav det något oproffesionella intrycket! När jag ändå skriver så kan jag passa på att tacka antepanteboy för hjälpen i det förra inlägget! :D

Take care - stay metal! :P

Hahahaha!!

Fy fan vad rolig (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu så har jag satt ihop en ny film! Ni som sett den underbara översättningen till Svenska på Soviets nationalsång, Ansiktsburk, Fiskpinnar eller Hatten Är Din kommer säkerligen känna igen konceptet! Jag har översatt "Internationalen" till Svenska!

http://www.youtube.com/watch?v=O3nlgtvskgw

Min första film av detta slag. Var inte direkt nogrann, men ni kan ju säga vad ni tyckte iaf! Fick inte Vegas att fungera av någon anledning, så jag körde på Movie Maker och Paint, därav det något oproffesionella intrycket! När jag ändå skriver så kan jag passa på att tacka antepanteboy för hjälpen i det förra inlägget! :)

Take care - stay metal! ;)

Skitbra! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Håller själv på med ett lite småballt projekt för tillfället.

Dark Angel vs Terminator.

En hyllning till James Camerons båda Science-fiction mästerverk.

Mänskligheten har förskjutit kriget mot maskinerna. John Connor dödas av poliser, men Skynet har en ny fiende: de transgena.

Filmen

Klippningarna är inte sådär jättesnygga, och storyn har knappt börjat, men jag får jobba på...

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Nej... Alltså, masochister får sexuell njutning av att, t.ex bli piskade. Sadister är dom som skulle kunna använda det där som runkmaterial. Eller, nja, kanske inte.

Masochism är inte bara sexuellt. Kan vara psykiskt. Om man är psykologiskt mashochistist så njuter man bara av att skada sig själv, så som med ett rakblad eller en snedlugg - socialt självmord. Men ändå.

Sadism har samma princip om det är psykologiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...