VenoM Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Jo fan, börjar komma igång lite nu iallafall, var verkligen helt ute och cyklade förut. @Venom: Kul att skjuta dig lite, hoppas man får se dig inne någon gång då det är lite mindre folk på servern Haha, jo, det var kaos ffs, tryck F och du dör typ... Sen blev vår spawn aegd 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Kan någon vänlig person förklara varför mitt COD4 Multiplayer fryser (alltså hela datorn) efter ca 30 min spelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Kan någon vänlig person förklara varför mitt COD4 Multiplayer fryser (alltså hela datorn) efter ca 30 min spelande? Bara multiplayer? Skulle kunna vara Punkbuster som strular, kolla runt på google och forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 General Major Bump reporting for duty. Hur är det med multiplayer till PC nu för tiden? Är det bra servers och trevliga spelare? Är sugen på att börja med PC-versionen nu istället. Någon här som fortfarande spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 General Major Bump reporting for duty. Hur är det med multiplayer till PC nu för tiden? Är det bra servers och trevliga spelare? Är sugen på att börja med PC-versionen nu istället. Någon här som fortfarande spelar? PC versionens Multiplayer idag är faktiskt bra... Finns fortfarande 10.000+ servrar uppe... Det finns fler hackers nu men det får man väl leva med Jag kan spela så om du vill ha någon att spela med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Perfekt, nu har min spellista på Steam växt med ännu ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Finns det något COD (inte UO) där man kan köra jeepar, pansarvagnar och eventuellt andra fordon multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Finns det något COD (inte UO) där man kan köra jeepar, pansarvagnar och eventuellt andra fordon multiplayer? Nej... Tyvärr, jag saknar den funktionen extremt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Finns det något COD (inte UO) där man kan köra jeepar, pansarvagnar och eventuellt andra fordon multiplayer? Kommer att finnas i CoD5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Lol wtf TDM ftw? http://img376.imageshack.us/img376/7813/drawfk5.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Hur ser era klasser ut? den ni kör med mest, min är. vapen m16 digital camoflouge red dot scope. perk 1 bandolier extra ammo perk 2 eh perken som gör att man skadar mer brukar jag ta perk 3 deep impact om det är långsam respawn annars kör jag hip fire accuracy grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Jag kör med min assassins class... Jag är ett vandrande spöke i spelet Vapen: Varierar mellan P90 (Silencer) eller Scorpion (Silencer) Perk 1: Bandolier (Extra ammo) Perk 2: UAV Jammer (Dom ser mig inte på radarn, även vid UAV "3 Kills Streak") Perk 3: Dead Silence (Gör så att det låter MINDRE när du går) Sammanfattning: Med Silencer och UAV Jammer så syns man ALDRIG på radarn, och med Dead Silence kan du springa fram och kniva fienden utan att den hör dig (nästan iallafall) Så detta är min assassins class... Prova den någongång, jag lovar, ni blir inte besvikna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Xbox 360 M40A3 (ACOG) Bandolier Stopping Power Steady Aim PC M16 (Red Dot) C4 Stopping Power Deep Impact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Jag kör med min assassins class... Jag är ett vandrande spöke i spelet Vapen: Varierar mellan P90 (Silencer) eller Scorpion (Silencer) Perk 1: Bandolier (Extra ammo) Perk 2: UAV Jammer (Dom ser mig inte på radarn, även vid UAV "3 Kills Streak") Perk 3: Dead Silence (Gör så att det låter MINDRE när du går) Sammanfattning: Med Silencer och UAV Jammer så syns man ALDRIG på radarn, och med Dead Silence kan du springa fram och kniva fienden utan att den hör dig (nästan iallafall) Så detta är min assassins class... Prova den någongång, jag lovar, ni blir inte besvikna Hör man verkligen när någon går? Beror ju också på hur mycket spelare det är på servern. Tycker cod4 är lite halvdåligt. Är ju så lätt att bara använda fegvapen(p90 m.m) och rusa in i fiendebasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Hör man verkligen när någon går? Beror ju också på hur mycket spelare det är på servern. Tycker cod4 är lite halvdåligt. Är ju så lätt att bara använda fegvapen(p90 m.m) och rusa in i fiendebasen. Jag du hör folk som går men det är otroligt svagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Jag kör med min assassins class... Jag är ett vandrande spöke i spelet Vapen: Varierar mellan P90 (Silencer) eller Scorpion (Silencer) Perk 1: Bandolier (Extra ammo) Perk 2: UAV Jammer (Dom ser mig inte på radarn, även vid UAV "3 Kills Streak") Perk 3: Dead Silence (Gör så att det låter MINDRE när du går) Sammanfattning: Med Silencer och UAV Jammer så syns man ALDRIG på radarn, och med Dead Silence kan du springa fram och kniva fienden utan att den hör dig (nästan iallafall) Så detta är min assassins class... Prova den någongång, jag lovar, ni blir inte besvikna Hahah det där är sjukt kul,4 polare inkl jag fixade en mini uzi med silencer, tog dead silence och uav jammer, samt bomb squad. Körde 4vs4, fan det va roligt ; D Ägde totalt, fast när de fattat att alla va 'sneak speccade' så blev dom mycket mer vaksamma och hörnade sig själv mycket mer. Jeje, till de som inte provat - do it! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Tycker cod4 är lite halvdåligt. Är ju så lätt att bara använda fegvapen(p90 m.m) och rusa in i fiendebasen. Tss, knappast. Vad har du lirat på för servrar, pöjk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Nej... Tyvärr, jag saknar den funktionen extremt Ja, jag med. Brukar bara köra COD UO online. Jag köpte COD2, men det var kasst online. Banorna var små och tråkiga. Kommer att finnas i CoD5. Multiplayer? Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Tss, knappast. Vad har du lirat på för servrar, pöjk? Det är det ju visst, Beror också på hur mycket folk det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Det är det ju visst, Beror också på hur mycket folk det är. Vacant + 30 players? Tss, spela på typ; strike eller crossfire med ~16 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts