darkjak Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ja, nu är alltså Nintendo Wii lanserat i europa. Debattera denna nya manick här! Personligen tycker jag att det är synd att man inte tillverkade fler till lanseringen. Jag bokade "bara" två månader före release, så jag blev utan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ska nog inte skaffa mig något Wii. Är inte jätteimponerad utav det. Visst, det kan vara roligt med lite variation men blir nog tråkigt i långa loppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Nej, ska inte skaffa Wii. Ska vänta till Ps3 kommer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Blir ingen Wii för mig. 360 duger bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Blir ingen Wii för mig heller. Väntar på kära PS3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Mm, Jag har skaffat det. Laddade precis ner det. Är förvånad att det gick så snabbt . Nej skämt o sido ^^, jag har inte ens PS2 eller 360 så jag kommer verkligen inte skaffa Wii. Jag håller mig till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 PS fanboy här, så jag struntar i Wii och väntar tills PS3:an kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 PS fanboy här, så jag struntar i Wii och väntar tills PS3:an kommer Ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ord! M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Blir ingen Wii för mig. 360 kommer duga bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ingen konsol alls för min del, varken lust eller pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ingen konsol alls för min del, varken lust eller pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag kommer nog köpa en förr eller senare men inte nu direkt. Väntar tills den går ner lite i pris och alla nya bra spel kommer. Euduros: I don't get it. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Euduros: I don't get it. Vad menar du? Kanske får i julklapp/köper senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag kommer nog köpa en förr eller senare men inte nu direkt. Väntar tills den går ner lite i pris och alla nya bra spel kommer. Euduros: I don't get it. Vad menar du? Han menar att han kommer få en 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Skulle verkligen vilja ha denna konsol, men det är inget jag skulle köpa. Känns som man skulle kunna ha skitroligt av att ha den, men kanske inte så spela så mycket ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ingen konsol alls för min del, varken lust eller pengar. PC 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Euduros: I don't get it. Vad menar du? Som några andra skrev så kommer jag skaffa en 360 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Skaffar mig en Wii när det börjar komma bättre spel till den och säkert när den har sänkts i pris.. Som det är nu så är Zelda det enda som är prisvärdast och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Blir en PS3 för mig. Kommer dock inte skaffa på release, får nog bli födelsedagsönskan. Wii är jävligt kul, provspelade den på DH. Xbox 360 känns också bra nu. Alltså, alla konsoller ser bra ut i mina ögon; men jag väljer PS3 av en orsak - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts