Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag har dålig humor jag vet. Men jag skrattade så himla mycket till detta. :mf_doof:

tony. säger:
Jag har ingen kamera.
• abusement park. säger:
låna på skolan?
tony. säger:
.. Går det fan också.
tony. säger:
Jävlar.
tony. säger:
Du är ju smart.[/codebox]

Jag har inte den minsta aning om vad som är roligt med den konservationen. Han visste inte om något därför han inte blivit informerad om det tidigare, ska det vara roligt? Vet du vad som är meningen med livet? Inte? Haha!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG HAR DÅLIG HUMOR!

Men om inte ens du själv tror på att någon annan än du själv kan skratta åt ditt inlägg(intrycket jag får av att du kallar din egen humor 'dålig humor') eller framkalla ett leende på någons ansikte, så vad är poängen med att posta det egentligen? Är inte poängen med den här tråden att posta bilder eller länkar som får de andra medlemmarna att skratta?

Men sen kan jag ha missuppfattat dig. Du kanske tror att någon kan skratta åt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om inte ens du själv tror på att någon annan än du själv kan skratta åt ditt inlägg(intrycket jag får av att du kallar din egen humor 'dålig humor') eller framkalla ett leende på någons ansikte, så vad är poängen med att posta det egentligen? Är inte poängen med den här tråden att posta bilder eller länkar som får de andra medlemmarna att skratta?

Men sen kan jag ha missuppfattat dig. Du kanske tror att någon kan skratta åt det.

Sluta :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om inte ens du själv tror på att någon annan än du själv kan skratta åt ditt inlägg(intrycket jag får av att du kallar din egen humor 'dålig humor') eller framkalla ett leende på någons ansikte, så vad är poängen med att posta det egentligen? Är inte poängen med den här tråden att posta bilder eller länkar som får de andra medlemmarna att skratta?

Men sen kan jag ha missuppfattat dig. Du kanske tror att någon kan skratta åt det.

Är du dum eller? Man lägger väl endå upp det man själv tycker är roligt? Inte fan sitter man och funderar på om man ska lägga upp en video här för att någon annan kanske kommer tycka att den är rolig om man tycker att den var skitdålig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du dum eller? Man lägger väl endå upp det man själv tycker är roligt? Inte fan sitter man och funderar på om man ska lägga upp en video här för att någon annan kanske kommer tycka att den är rolig om man tycker att den var skitdålig själv.

Ja, det är uppenbart, och jag har aldrig påstått motsatsen vilket man skulle vetat om man läst min text innan man besvarar den vilket du tydligen inte kan göra. Du borde testa det innan du kastar förolämpningar.

Man lägger upp saker som man själv tycker är roligt och som man tror andra forummedlemmar kan skratta åt. Svårare är det inte. Vad är poängen att posta något i den här tråden om man tror man är ensam om att finna humoristiskt?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är uppenbart, och jag har aldrig påstått motsatsen vilket man skulle vetat om man läst min text innan man besvarar den vilket du tydligen inte kan göra. Du borde testa det innan du kastar förolämpningar.

Man lägger upp saker som man själv tycker är roligt och som man tror andra forummedlemmar kan skratta åt. Svårare är det inte. Vad är poängen att posta något i den här tråden om man tror man är ensam om att finna humoristiskt?

Han kanske trodde att andra skulle skratta? Det är ingenting man kan veta i förväg och man ska inte känna sig hindrad för att lägga upp någonting bara för att det finns folk som inte har likadan humor sen en själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kanske trodde att andra skulle skratta? Det är ingenting man kan veta i förväg och man ska inte känna sig hindrad för att lägga upp någonting bara för att det finns folk som inte har likadan humor sen en själv.

Exakt. Och då ser jag inget fel i det. Det var därför jag garderade mig mot det.

Men sen kan jag ha missuppfattat dig. Du kanske tror att någon kan skratta åt det.

Men när samma person som postar något kallar sitt inlägg 'dålig humor' så gav det mig ett intryck att man inte tror att någon annan kan skratta åt det än just en själv. Och då är det ingen poäng i att posta det.

Och allt det här tycker jag att jag förklarade redan i mitt förr-förra inlägg i den här tråden, före du förolämpade mig.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt. Och då ser jag inget fel i det. Det var därför jag garderade mig mot det.

Men när samma person som postar något kallar sitt inlägg 'dålig humor' så gav det mig ett intryck att man inte tror att någon annan kan skratta åt det än just en själv. Och då är det ingen poäng i att posta det.

Och allt det här tycker jag att jag förklarade redan i mitt förr-förra inlägg angående det här, före du förolämpade mig.

Dålig humor kan även betyda att man ofta tycker att skämt som är ganska dåliga/förutsägbara/uppenbara/utan poäng etc. är roliga. Men du verkar ju ha fått en flaggstång uppkörd någonstans när du var mindre så du har nog lite svårt att dra på smilbanden.

Förresten, sluta tjata om att jag förolämpade dig. Var det så farligt? Om du nu tycker det kan du väl lika gärna rapportera så får vi väl se om jag får en varning av Stellhell. För det är tydligen jättetaskigt att fråga någon om den är dum. Usch ja. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...