Reve Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Negerhora, rumänsvin, dubbelfitta, nazistparkering, hitlertidning, mongoluder, rumänbock, negerjul, negernalle och pilsnerafrikan. Liksom.. varför finns dom orden som standard? (I alla fall sony ericsson). Ja, jag har alltid undrat varför "fitta" inte finns som standard men "Dubbelfitta" gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Negerhora, rumänsvin, dubbelfitta, nazistparkering, hitlertidning, mongoluder, rumänbock, negerjul, negernalle och pilsnerafrikan. Liksom.. varför finns dom orden som standard? (I alla fall sony ericsson). Man kan skriva ord som inte finns i programmets ordlista. Här står det mer om hur T9 fungerar och varför det blir konstiga ord ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 T9 är skönt. "Atomkrig" finns som standard, men inte "Världsfred" Dubbelfitta finns även, när inte fitta finns. Finns rätt många vrickade ord faktiskt, såsom negerjakt, liksex och destinationsonanera. Kan dra upp en hel lista om någon vill. Negersås finns också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Negerhora, rumänsvin, dubbelfitta, nazistparkering, hitlertidning, mongoluder, rumänbock, negerjul, negernalle och pilsnerafrikan. Liksom.. varför finns dom orden som standard? (I alla fall sony ericsson). hahahha!! så jävla klockrent.. Detta inlägg får 10 sniglar/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Panda Sneeze Extreme Remix [youtube-old]WASTPHzsceQ&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 [youtube-old]x9HSaVGnCzM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 JA! gör de judetärna nazistretad judepappa cupvinnarsex lättslida negerjul hitlerbil destinationsonanera negerhora liksex målskita prickrackare incest pusspengar kisskalling spermafru judelans styckmord koncentrationsläger muslimstaden skyddssket hundrap våldtäktskock knivmord pistolpiska gevärskyss negerhud laxpatte prostatacancer hjälporgan donationsrens mjällsäd rådjursskrik manniskoanus skattebrott smuggelsprit lyxbrygga brevbomb stjärtsson stjärtsnö stjärtsnus stjärtis stjärtlik stjärtsné ryktesspridare snöskoterskalle snusballe hästkista hamas arabvärlden självmordsbombare kamellian laxtacka rasistlag mögelsnö spermalada gruppolla glasslort vindstutte gripsoppa griskör fingerstyckad skinnborg mordutredning ballongget världskrig arabvätska korsningskratta cirkusslan karusellhora falsettoffer hitlerhälsning krigsslav likdelar propagandafar skattesmitare svartjobbare minibh syskonsex dubbelfitta naziguld Osv, osv, osv. Och så en oetisk men rolig bild: http://img441.imageshack.us/img441/7571/1212504736792bm8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 [youtube-old]x9HSaVGnCzM[/youtube-old] Vad är det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Vad är det roliga? Hon har gjort en cover på Rick Astley? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Omg, Aftonhoran did it agian! Stil 2: Fjortis Vad: En sökande stil, där man experimenterar med makeup och attityder. Vanliga attribut är idomin-salva på läpparna, 96-jeans, kraftig makeup, Sveamössa och väldigt blont hår. Alicia, 14: Folk tror att alla fjortisar röker Varför har du den här stilen? – Den här stilen känns naturlig för mig. Flera av mina kompisar klär sig så. ”Kolla fjortisen!” ropade någon i skolkorridoren när jag började klä mig så här. Men jag bryr mig inte. Hur länge har du den här stilen? – Det är nu, i högstadiet. Jag kommer inte att ha den här stilen när jag börjar gymnasiet. Det är en ungdomsstil. Det skulle se konstigt ut om man var mamma och hade jätteblont hår. Finns det fördomar om fjortisar? – Folk tror att alla fjortisar röker. Det gör inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Omg, Aftonhoran did it agian! Stil 2: Fjortis Vad: En sökande stil, där man experimenterar med makeup och attityder. Vanliga attribut är idomin-salva på läpparna, 96-jeans, kraftig makeup, Sveamössa och väldigt blont hår. Alicia, 14: Folk tror att alla fjortisar röker Varför har du den här stilen? – Den här stilen känns naturlig för mig. Flera av mina kompisar klär sig så. ”Kolla fjortisen!” ropade någon i skolkorridoren när jag började klä mig så här. Men jag bryr mig inte. Hur länge har du den här stilen? – Det är nu, i högstadiet. Jag kommer inte att ha den här stilen när jag börjar gymnasiet. Det är en ungdomsstil. Det skulle se konstigt ut om man var mamma och hade jätteblont hår. Finns det fördomar om fjortisar? – Folk tror att alla fjortisar röker. Det gör inte jag. LOL, länk?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 LOL, länk?! Kunde fan inte låta bli att skratta då jag läste skiten. http://www.aftonbladet.se/foraldrar/tonar/article1698729.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hon har gjort en cover på Rick Astley? EHEHEHEHE FÖFÄLITT ROLIT!!! HEHEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 EHEHEHEHE FÖFÄLITT ROLIT!!! HEHEE EHEHEHEHE FÖFÄLITT ROLIT!!! HEHEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 EHEHEHEHE FÖFÄLITT ROLIT!!! HEHEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Dom flesta har säkert sett den här videon redan och killen till höger (han med keps) går i ettan på elprogrammet nu. Efter att dom flesta hade glömt bort den här videon som kom upp på internet för några år sedan så skämdes han enormt mycket när vi satte på den idag och han såg den. Det var så sjukt roligt att se hans min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Dom flesta har säkert sett den här videon redan och killen till höger (han med keps) går i ettan på elprogrammet nu. Efter att dom flesta hade glömt bort den här videon som kom upp på internet för några år sedan så skämdes han enormt mycket när vi satte på den idag och han såg den. Det var så sjukt roligt att se hans min. Så han går på Rekarne? Redigerad 3 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/foraldrar/tonar/article2330091.ab ”Din mamma” är till exempel ett skällsord. Redigerad 3 juni, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Så han går på Rekarne? Haha, japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts