Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Du är förvånansvärt dum för din ålder. Lider du av något?

Antingen är han korkad och försupen eller gillar han att provocera, lite av båda förmodligen. Hur som helst är mycket av det ERROL skriver spam och om jag hade varit admin hade han varit avstängd för länge sen. *Hint hint*.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen är han korkad och försupen eller gillar han att provocera, lite av båda förmodligen. Hur som helst är mycket av det ERROL skriver spam och om jag hade varit admin hade han varit avstängd för länge sen. *Hint hint*.

Ähh, skriver inget som är emot reglerna, har inte skrivit ett skit om tex warez, har inte dragit upp nå gammla trådar... Så än blir ni inte av med mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh, skriver inget som är emot reglerna, har inte skrivit ett skit om tex warez, har inte dragit upp nå gammla trådar... Så än blir ni inte av med mig :)

Vem har sagt något om att bryta mot några regler? Det är helt upp till Admins att bestämma om en person är lämplig att vistas här eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det värsta är att hans värderingar bara stärks av utanförskapet han sätts i när man bashar honom.

Flight of the conchords - Think about it

Edit: Denna passar mycket bättre. Dedikerad till Errols_trumma.

Flight of the conchords - Albi the racist dragon

[youtube-old]g9Qu3iP3RYA[/youtube-old]

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...