Jump to content

Prestationer ni är stolta över.


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så han vill att det ska vara stavfel? Han kanske bara... spelar särskrivare och felstavare. :rolleyes:

Vi lämnar det här nu.

Jag stavade fel för att jag är trött och jag skriver slarvigt på tangentbord. Så var det inte mer med det.

Bara för att jag skriver fel när jag berätttar om en sak som gjort mig stolt behöver inte ni komma med en massa nedlåtande kommentarer om min stavning och relation till svenska.

Om ni ser någon som skriver fel så skit i det istället för att 3 stycken ska börja ge komentarer på dennes stavning.

Over and out

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi lämnar det här nu.

Jag stavade fel för att jag är trött och jag skriver slarvigt på tangentbord. Så var det inte mer med det.

Bara för att jag skriver fel när jag berätttar om en sak som gjort mig stolt behöver inte ni komma med en massa nedlåtande kommentarer om min stavning och relation till svenska.

Om ni ser någon som skriver fel så skit i det istället för att 3 stycken ska börja ge komentarer på dennes stavning.

Over and out

Ta det lugnt, vi tyckte bara det lät lite kul att du särskrev när du berättade om att du kom tvåa i en (stavnings)skrivtävling. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta det lugnt, vi tyckte bara det lät lite kul att du särskrev när du berättade om att du kom tvåa i en (stavnings)skrivtävling. :shifty:

Jaja vi tyckte bara, som Kebab sade, att det där med skrivtävlingen var roligt. :ermm:

Gjorde ni ? B) .

Jag som endast slösade min dyrbara tid på det där inlägget för att mobba honom. Nu känner jag mig alldeles fel :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ni bara skjuta 6 skott eller hade ni något bestämt mål?

Vi hade mål. Varje bom gav ett tidstillägg på en minut, plus att vi var tvugna att träffa med två skott per runda för att överhuvudtaget få något märke alls. Det fanns en snubbe som sprang på över tio minuter mindre än mig, men han skjöt tio bom och blev utan märke...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...