Jump to content

Prestationer ni är stolta över.


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är stolt över att ha hamnat med i både text och bild i lokaltidningen hela fyra gånger :wub:

1:a gången: När jag gick i 1:an så kom tidningen på besök eftersom det var första skoldagen och då var jag den enda i klassen som hade kostym på mig och då tog dom kort och snacka lite med mig :wub:

2:a gången: I 3:an, kom jag bara med på bild, skolan skulle läggas ner kanske och då hade vi något möte och då satt jag på första bänkraden.

3:e gången: Jag var på något väldigt tråkigt evenemang, när jag gick i 4:an och så såg väl fotograferna hur tråkigt jag hade och så tog dom kort på mig utan att jag märkte något och vips så var man med i tidningen nästa morgon :mellow:

4:e gången och sista gången, det var ganska längesen det också då jag gick i 6:an och vi hade nån väldigt oseriös konstutställning (?) och då var tidningen där och snacka med mig om min "fina" målning som jag hade ritat :wub:

Hade ritat av Mona-Lisa och den såg väldigt ful ut men va f*n, gick ju bara i 6:an då :D

Sedan är jag väldigt stolt över att ha hamnat i riks-nyheterna. Jag gick i 7:an och var i Estland på semester, på något evenemang då jag plötsligt blev intervjuad av ett nyhetsankare.

Jag trodde just då att det var väl nån lokal tv-kanal men sedan när man kollade på nyheterna på kvällen för säkerhets skull att man inte blev intervjuad av dom så var man med där i en 1-minuts intervju. Haha, det var så jä*la roligt att se sig i tv-rutan :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att jag vågade ta det där sista steget med Dani. :mellow:

Kicken: En prestation är något man har GJORT som man är stolt över. Du ställde dig framför kameran en massa gånger. Grattis, du har bra självförtroende.

Okej, okej, men jag är glad över att jag vågade (hade bra självförtroende) att verkligen posera på en bild och bli intervjuerad, det är ju många som inte vågar. Och det kan man väl räkna som en prestation :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat ge tillbaka de pengar som jag lånar utav folk. Måhända att det är för att jag endast har två personer kvar som lånar ut till mig, eller för att jag äntligen har råd att lämna tillbaka. Men jag är stolt över det i vilket fall som helst.

Eh.. Ja, hum. Något vettigt. Ih... Hm, när jag tänker efter sisådär. Ja... Jag är även stolt över att, hum, jag faktist klarade av dom nationella proven, i alla tre ämnena, ja. Det var inget jag hade förväntat mig, speciellt inte i svenska. Men, ja, nu gjorde jag det. Eh... Ja.

Det var nog allt jag hade att komma med. Hmr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sovit i 23 timmar och 45 minuter

Aww. Jag lade mig ju som sagt kl 13:40 igår och blev väckt 6:40 idag. Det är... 18 timmar. Skulle jag inte ha blivit väckt skulle jag nog kunnat ha sova till 10:00 utan problem. :mellow:

F'resten, eftersom det är GTAsajtens forum, finns det ingen ensam jävel som är stolt över antal onaneringar på en dag? :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...