Jump to content

Helt j*vla otroligt!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag ogillar när folk går offtopic och kritiserar helt i onödan.

Antingen så skriver man i tråden och håller sig till ämnet, eller så låter man bli alt. skapar en ny tråd. Men jag förstår inte varför man heller går offtopic - nog är det väl mycket lättare att inte skriva den alls eller skapa en ny?

Lol, finns inte så mycket mer att tillföra till denna tråd? Måste dessutom hålla med Mr. Skribb i denna fråga. Censuren är väl till för att jag inte ska veta vad det står, eftersom att jag SER att det står jävla så är ingen skada skedd. Alla som har tillgång till internet ser dessutom "jävla" som ocensurerat helatiden - varesig du sätter en stjärna där eller inte.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

^_^

Att låsa "dagens lol" är tamefan det sämsta beslut någon gjort under min tid på forumet. Stellan, vill du det bästa för forumet, eller bara kasta ner allt i skiten? Bara för att du/ni inte orkar rensa trådarna så behöver ni ju inte låsa dom...

Idiot.

Fan, varför kunde du inte bara lämna som du sa så hade alla blivit nöjda. Som stellan sagt har han en ny grej på gång. ha bara tålamod.

Otroligt hur ens liv kan falla i bitar pga en forumtråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troligen inte bara pga Dagens Lol, den komer ändå upp igen i någon form. Den som väntar får se, och jag tror knappast Tackleberry skulle lämna hela forumet bara därför. Han skiter väl i diskussionen bara, helt enkelt. :)

Han meddelade personligen via rapportknappen att han skulle lämna tack vare låsningen.

Sen är han tydligen så sjukt forumkåt att han inte kan slita sig, utan sitter här och gråter istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han meddelade personligen via rapportknappen att han skulle lämna tack vare låsningen.

Sen är han tydligen så sjukt forumkåt att han inte kan slita sig, utan sitter här och gråter istället.

Men ååh, vad fjantigt!! Ifall han varit något mer insatt i DL-situationen så skulle han veta att det kommer en ny tråd, om inte annat så genom de DL2-trådar som blir låsta. ^_^

Forumändring-förslag: vi behöver en ny arg-smiley, den där arrowup_808463_0.gif går ju inte att ta seriöst. Trots att jag är arg ibland så anvnder jag den inte. Den är fjantig och bara till för såna som Mr. "Till StellHell"... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumändring-förslag: vi behöver en ny arg-smiley, den där arrowup_808463_0.gif går ju inte att ta seriöst. Trots att jag är arg ibland så anvnder jag den inte. Den är fjantig och bara till för såna som Mr. "Till StellHell"... :)

Haha, jag vet, ^_^ ser inte seriös ut, men det kanske beror på mina konversationer med kebab och maimstream då den används flitigt utan att man menar innehållet av den.

Men det skulle inte göra något med en ny som verkligen visar att man är arg, för han ser låtsas-arg ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han meddelade personligen via rapportknappen att han skulle lämna tack vare låsningen.

Sen är han tydligen så sjukt forumkåt att han inte kan slita sig, utan sitter här och gråter istället.

Haha! Forumkåt! Vilket underbart ord! :D

*Antecknar*

Forumändring-förslag: vi behöver en ny arg-smiley, den där arrowup_808463_0.gif går ju inte att ta seriöst. Trots att jag är arg ibland så anvnder jag den inte. Den är fjantig och bara till för såna som Mr. "Till StellHell"... :)

Korrekt! Alla smilies på det här förbannade forumet är ju helt åt helvete. In med nya ffs! Men det är väl bara Hultan som kan göra det och han är ju aldrig här.

Satan.

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Forumkåt! Vilket underbart ord! ;)

*Antecknar*

Korrekt! Alla smilies på det här förbannade forumet är ju helt åt helvete. In med nya ffs! Men det är väl bara Hultan som kan göra det och han är ju aldrig här.

Satan.

;)

Fel fel fel, alla är de bästa jag sett! Men ^_^ är ju urfånig, ingen kan ta den seriöst. Det är bara the-bad-old-SA-release-time-trådar som innehåller den. ( "Det lickar ju teh SIMMS!!! :P:blink::D " ) Om de slänger alla gamla smileys vill jag inte vara kvar. Inte så mycket iaf. :) Däremot kan de få importera fler i listan till vänster, och göra den lite längre. (Alltså, att den fortfarande ser ut som det gör, bara påfyllt. Se bild.)

post-4777-1164989426_thumb.jpg

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel fel fel, alla är de bästa jag sett! Men ^_^ är ju urfånig, ingen kan ta den seriöst. Det är bara the-bad-old-SA-release-time-trådar som innehåller den. ( "Det lickar ju teh SIMMS!!! :P:blink::D " ) Om de slänger alla gamla smileys vill jag inte vara kvar. Inte så mycket iaf. :) Däremot kan de få importera fler i listan till vänster, och göra den lite längre. (Alltså, att den fortfarande ser ut som det gör, bara påfyllt. Se bild.)

Okej okjej. Alla var en överdrift. Men bra är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...