Jump to content

Helt j*vla otroligt!


Vice.
 Share

Recommended Posts

StellHell, jag förstår ditt beslut att låsa degens lol. Men den tråden innehåller många roliga, gammla, trevliga minnen, filmer, bilder osv.

Det är ofta som jag bläddrar i den när inget händer på forumet eller när jag har tråkigt på jobbet.

Det är som en ända stort hurmor lexicon.

Blir så j*vla sur när folk sabbar för alla dem som inte förstör, utan bara vill dela med sig av roliga klipp bilder osv.

Banna dem som beter sig illa tillbaka till stenåldern om så behövs, men lås inte den tråden.

Gaaah! Blir så sne!! (w00t):wub::wub:

Åtminstonde ha i åtanke hur lång tråden har blivit utan att den spårat ur. Låt inte dem vinna!

Byt namn på den och snälla ge det en chans till.

Och, nej detta får inte bli en utdragen spamm tråd där alla skall förklara sin oskuld i det som hände i "Dagens LOL" , de som är skyldiga vet det och gör dem inte det så hoppas jag att Adminsen vet!

Vill bara poängtera att jag med "Helt j*vla otroligt!" menade att folk inte skall kunna sköta sig i en tråd.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja. Det är så det funkar här på internet. likadant i alla stora forum, just för att andra åtgärder är jobbigt att utföra när det är för många personer inblandade.

Eh, säkert rätt.

Jag gör ju inte jobbet så det är klart att det är lättare för mig att tycka tråden skall öppnas. Jobbigare för er som i så fall gå igenom alla post och kolla vem som gjort vad.

Men jag tycker det är kass att folk gör så här. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, säkert rätt.

Jag gör ju inte jobbet så det är klart att det är lättare för mig att tycka tråden skall öppnas. Jobbigare för er som i så fall gå igenom alla post och kolla vem som gjort vad.

Men jag tycker det är kass att folk gör så här. (w00t)

Som kalle sade så finns det andra alternativ. Du som är 100 år borde testa på Flashback, där får du vara :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som kalle sade så finns det andra alternativ. Du som är 100 år borde testa på Flashback, där får du vara (w00t)

100 år!? Har din mor inte sagt att man skall respektera äldre, snorunge... :wub:

Hoppas att jag får vara här med, för FB har jag aldrig gillat.

Men, men, som sagt, inte jag som tar besluten här och får helt enkelt finna mig i det som sagts. Men fram tills StellHells "överraskning" kommer igång, så gäller "inga nya trådar" där man kan posta roliga filmer osv?, rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 år!? Har din mor inte sagt att man skall respektera äldre, snorunge... (w00t)

Hoppas att jag får vara här med, för FB har jag aldrig gillat.

Men, men, som sagt, inte jag som tar besluten här och får helt enkelt finna mig i det som sagts. Men fram tills StellHells "överraskning" kommer igång, så gäller "inga nya trådar" där man kan posta roliga filmer osv?, rätt?

http://www.bestofgooglevideo.com/

http://video.feber.se/feber/

http://break.com/

http://www.metacafe.com/newest/

Med dom sidorna lär du överleva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det var rätt att låsa topicen. det är för många på detta forum som vill vara en *en del av gänget* så att säga. och nu visar ni att adminsen faktiskt gör åtgärder mot spammare och liknande personer m.m

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är för många på detta forum som vill vara en *en del av gänget* så att säga.

Och vilka är det gänget då? :wub:

Ha fan hårdare regler, 1 varning = ban.

Hmm lite väl hårt? Många gör ju saker som kanske inte helt rättfärdigar en bann, men ändå irriterarar eller bryter mot regler. Riktiga bråkstakar brukar ju ändå bannas eller få hybernating ganska omgående... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det dumma med varningssystemet är ju till för att man ska skärpa sig. Det är ju iofs inte så dumt, men om en medlem från maj 2002 har varit aktiv sen start och dragit på sig fem varningar på fyra år och sju månader (dvs i princip en varning per år) så är det grymt orättvist och fel att banna honom för att han råkat säga en "slamsugare" ang warez. ("Slamsugare" = på gränsen för vilket som är rätt.) Därför borde varningar ebba ut med tiden, tycker jag. Hur lång tid det ska ta för en varning att försvinna är upp till diskussion. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ogillar när folk censurerar svordomar.

Antingen så skriver man ut hela ordet, eller så censurerar man alla bokstäver. Men jag förstår inte varför man heller ska censurera en svordom - nog är det väl mycket lättare att inte skriva den alls eller byta ut den mot mildare termer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ogillar när folk censurerar svordomar.

Antingen så skriver man ut hela ordet, eller så censurerar man alla bokstäver. Men jag förstår inte varför man heller ska censurera en svordom - nog är det väl mycket lättare att inte skriva den alls eller byta ut den mot mildare termer?

Jag ogillar när folk går offtopic och kritiserar helt i onödan.

Antingen så skriver man i tråden och håller sig till ämnet, eller så låter man bli alt. skapar en ny tråd. Men jag förstår inte varför man heller går offtopic - nog är det väl mycket lättare att inte skriva den alls eller skapa en ny?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...