Jump to content

Lc mod


ericko_gta
 Share

Recommended Posts

Kom att tänka på en sak.. Varför finns det ingen Vice City-mod till San Andreas? >_<

(Eller finns det?)

Det finns inte. Har för mig att någon höll på att göra en sådan men var rädd för att bli stämd eller liknande

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här håller dom på att fixa (till Vice-city) så att man ska kunna va i Alla städer i SA, och Liberty city + vice city

på en gång.

Pluss att man kan simma, krypa, klättra bla bla.. :D

http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...f_Liberty;70716

Coolt! Den har jag inte hört talas om innan. Blir till att skaffa när SA är inkluderat också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, du får väl åtminstone tänka lite. Här är en karta, om du sett en sån utanför GTA nån gång. Hur skulle dessa städer ha kopplats ihop utan vidare? Okej, kanske att VC och GTA3 kopplades samman, men att hoppa till västkusten utan vidare är ju bara pundat. Även om det vore coolt. GTA4 kanske utspelar sig mer centralt i USA, så att det blir mer naturligt med att koppla ihop alla GTA3-städer.

Hja! Det er sannig!

post-4777-1164234571_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, alltså, det är ju inte omöjligt eller idiotiskt att ha alla GTA-städerna i ett spel, men som Herr Knas beskrev det så är ju R* förståndshandikappade som inte redan gjort det till alla tidigare spel. (w00t) Med PS3an så tror jag att R* är väldigt sugna på massivt GTAMMORPG och att kombinera hela GTA-universumet till ett ultimat spel :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, alltså, det är ju inte omöjligt eller idiotiskt att ha alla GTA-städerna i ett spel, men som Herr Knas beskrev det så är ju R* förståndshandikappade som inte redan gjort det till alla tidigare spel. :unsure: Med PS3an så tror jag att R* är väldigt sugna på massivt GTAMMORPG och att kombinera hela GTA-universumet till ett ultimat spel (w00t)

I like it!! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I like it!! :unsure:

Faktum är att jag sett en video med någon av R*-utvecklarna sitta och berätta om hur de tänkt och vad som kommer hända. Jag minns inte exakt varifrån jag fick den eller några specifika detaljer (tror inte de lämnade några) men jag kommer ihåg några grejer:

"Vi har alltid haft större planer och förhoppningar än tekniken tillåtit, vår GTA-värld som vi önskat oss är så enorm jämfört med vad vi hittills kunnat skapa, och så kommer Sony och ger oss denna underbara maskin som en skänk från ovan. Med Cell-processorn och [den nya real-time-tekniken] kommer vi kunna leverera det vi alltid önskat oss."

Dessutom - och det här är fakta - har R* lagt upp annonser om anställningar för nätverkstekniker (eller vad de heter) och nätverksprogrammerare för spelutveckling för vad som kallades "storskaliga nätverksprojekt". Jag tar det mer som fakta än rykten att GTA4 kommer innehålla en fet multiplayerfunktion. Det är jag säker på. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...