Jump to content

Lc mod


ericko_gta
 Share

Recommended Posts

GTA USA skulle vara kul...

Fast då skulle man kanske ha mindre singelplayer och mer online.. typ att man bor någonstans .. och så ka nman välja karriär. som i SA-MP typ

Sånna spel brukade en polare och jag fundera på hela tiden förut :mellow:

Ett spel där man bygger ett hus, kan gå ut i stan,

jobba med vad som helst, göra vad som helst,

och alla andra möjligheter skall vara oändliga.

Men antar att det skulle dröjja ett tiotal år att göra ett sånt spel,

men får hoppas på nåt sånt till PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktum är att jag sett en video med någon av R*-utvecklarna sitta och berätta om hur de tänkt och vad som kommer hända. Jag minns inte exakt varifrån jag fick den eller några specifika detaljer (tror inte de lämnade några) men jag kommer ihåg några grejer:

"Vi har alltid haft större planer och förhoppningar än tekniken tillåtit, vår GTA-värld som vi önskat oss är så enorm jämfört med vad vi hittills kunnat skapa, och så kommer Sony och ger oss denna underbara maskin som en skänk från ovan. Med Cell-processorn och [den nya real-time-tekniken] kommer vi kunna leverera det vi alltid önskat oss."

Dessutom - och det här är fakta - har R* lagt upp annonser om anställningar för nätverkstekniker (eller vad de heter) och nätverksprogrammerare för spelutveckling för vad som kallades "storskaliga nätverksprojekt". Jag tar det mer som fakta än rykten att GTA4 kommer innehålla en fet multiplayerfunktion. Det är jag säker på. :mellow:

Det låter heeelt underbart. Om dom nu tycker att dom inte lyckats göra ett spel till deras förväntningar, så lär IV bli riktigt bra... Och multiplayer, jatack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...