Jump to content

Post Mortem


Incognito
 Share

Recommended Posts

Hei på dere her på "GTAsajten".

Jeg håper det er greit at jeg tar det på norsk siden jeg er Norsk og ikke Svensk.

Jeg går under nicket Daffy men siden det allerede var opptatt måtte jeg ta et annet.

Tenkte jeg skulle poste en stuntfilm jeg gjorde ferdig for en stund siden som jeg brukte 3 måneder på her.

Håper på konstruktiv kritikk.

http://files.filefront.com/Daffy_PostMorte...;/fileinfo.html

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi vet alla att norrmän är misslyckade, men Daffy är bland de bästa i världen på att göra en sak: GTA stunting och redigera stuntingfilmer. Är du intresserad av stunting är detta en film du måste se, troligen en av de bästa som gjorts (självklart har folk olika åsikter om detta). Det är iaf min favoritfilm och om du ser den så förstår du varför.

Förresten, jag är med litegrann på ett hörn också, ni kan se ett gäststunt av mig i filmen.

Grymt bra film!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, väldigt snyggt redigerad! Tackleberry var ju med på ett hörn också. :D

Om jag nu ska nämna något negativt - det är lite störande när eftertexterna är en tredjedel av filmen. Jag har bara 0,5mbit, så filmen tog 40 - 30 minuter att ladda ner och då hade man gärna velat se mer stunt och mindre eftertext. I för sig lade du in några stunt i eftertexterna vilket var bra, men det hade ändå kunnas kortas ner lite. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Takk for de positive tilbakemeldingene... virkelig hyggelig å lese :)

Du förtjänar det. :blink:

En till sak, nu när jag såg den igen. Jag förstår inte riktigt mig på introt. Det är väldigt snyggt när ambulansen åker igenom stan med Path spelandes, men sedan kommer helt plötsligt en stor platta med en massa klipp ihopklistrade och den fina låten tonas bort. Det skulle vara snyggare om du skippade den scenen och behöll Path spelandes. I för sig kanske du ville ha en mer adrenalinpumpande låt, men det ger ett väldigt konstigt intryck när inte Ambulansen spelar den minsta roll i resten av filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi vet alla att norrmän är misslyckade, men Daffy är bland de bästa i världen på att göra en sak: GTA stunting och redigera stuntingfilmer. Är du intresserad av stunting är detta en film du måste se, troligen en av de bästa som gjorts (självklart har folk olika åsikter om detta). Det är iaf min favoritfilm och om du ser den så förstår du varför.

Förresten, jag är med litegrann på ett hörn också, ni kan se ett gäststunt av mig i filmen.

Grymt bra film!

Stort jävla ord, laddar ner filmen, jag vill ha tillbaka VC så jag kan stunta. Tackle, stuntar du i VC/LC också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var faktiskt den första stuntfilmen jag verkligen tyckte om.

Jag tror jag har kollat på den mellan 7-10 gånger nu.

Riktigt bra jobbat!

En sak jag undrade var; Om man kollar på Tackleberrys stunt, hur gjorde han för att få samma klipp i flera olika vinklar?

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var faktiskt den första stuntfilmen jag verkligen tyckte om.

Jag tror jag har kollat på den mellan 7-10 gånger nu.

Riktigt bra jobbat!

En sak jag undrade var; Om man kollar på Tackleberrys stunt, hur gjorde han för att få samma klipp i flera olika vinklar?

Man spelar in det flera gånger, Men annan vinkel :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...