Jump to content

Post Mortem


Incognito
 Share

Recommended Posts

Exakt. Först sparar man en repris, som man sedan spelar in ifrån. Om man inte rör musen när man visar en repris, så kommer den att spelas upp i "cinematic view".

Ah, då vet jag.

Offtopic: När jag trycker på F1 och kollar på reprisen, vad finns det för knappar man kan trycka på då?

T.ex att spara den och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, då vet jag.

Offtopic: När jag trycker på F1 och kollar på reprisen, vad finns det för knappar man kan trycka på då?

T.ex att spara den och sånt.

Klicka på F2 för att spara den. Tabba sedan ut till Windows, Gå till Mina Dokument\GTA Vice City User Files och döp om filen replay.rep till vad du vill, För att se på den sedan byter du tillbaka till replay.rep och trycker på F3 inne i spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi ändå är inne på det.. Finns det inget smidigare sätt att se sina replays? Smidigare än att behöva kopiera dem hela tiden, menar jag. :D

Finns det säkert, Vet inte om det finns någon sådan mod dock

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sätt igång att koda då. :P

Och gör en film iaf, Det är så roligt att du knappast märker att det tar tid att spela in repriserna

Haha, om jag hade kunnat och hade haft tid, då jäklar! :D Då hade det blivit replay ala merkky, men nu är det ju inte så bra... ^_^

Tror inte jag pallar just nu! :P Lär ta ett halvår att göra, inget jag kommer lägga ner tid på isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kollat en hel del på filmen och satt idag och försökte "grinda" på räcken och sådant. Men så fort gubben landar på räcket flyger han av motorcykeln, hur får ni han att sitta kvar?

Jag undrar även hur ni får gubben att rotera så bra i luften för att pricka perfekt på räcket?

Träna, träna och träna

Sant, men även nöta, nöta och nöta. Det är lite tråkigt att stunting har kommit till sån hög nivå. För att göra de allra bästa "stuntsen" nu för tiden, måste du sitta flera timmar. Självklart krävs det en viss nivå av skicklighet och kreativitet för att göra bra stunts, men tålamod och även tur har också stor del av det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kollat en hel del på filmen och satt idag och försökte "grinda" på räcken och sådant. Men så fort gubben landar på räcket flyger han av motorcykeln, hur får ni han att sitta kvar?

Jag undrar även hur ni får gubben att rotera så bra i luften för att pricka perfekt på räcket?

Försök att landa så att motorcykeln inte landar mitt på räcket, Försök landa så att du landar vid styret. Det är inte lika hårt där som om du landar med hela MC'n mitt på

Sant, men även nöta, nöta och nöta. Det är lite tråkigt att stunting har kommit till sån hög nivå. För att göra de allra bästa "stuntsen" nu för tiden, måste du sitta flera timmar. Självklart krävs det en viss nivå av skicklighet och kreativitet för att göra bra stunts, men tålamod och även tur har också stor del av det hela.

Helt klart. Finns ju dock ingenting som slår känslan när man satt ett stunt som man försökt med i några månader.

Dom bästa har också en sjuhelvetes tur

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...