Jump to content

Vintertema


rabarben
 Share

Recommended Posts

Finns ett riktigt fint jultema här http://www.skinbydragonfly.com/store/index...mp;productId=16

Tidigare år har ju forumet varit en version utav IPB (1.*) nu är forumet 2.1.* och de julteman som kördes tidigare är nog inte kompitiabla med senare versioner, om inte en uppdatering har gjorts för det skalet.

Synd att vi inte kan ha ett annat tema än standard skalet resten av året heller.....

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej då, jag är kvar! :P

Nej, nu vill jag inte ha något vintertema längre. Screw it.

Och RavenE: jag måste få veta varför du har ringt till Hultenius. :wub:

Det var för 1 ½ år sedan då jag höll på med en hemsida och skulle skriva om några gta-spel, kom inte på någon bra text till dem, så jag ringde honom och frågade om jag fick kopiera hans texter om spelen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var för 1 ½ år sedan då jag höll på med en hemsida och skulle skriva om några gta-spel, kom inte på någon bra text till dem, så jag ringde honom och frågade om jag fick kopiera hans texter om spelen. :)

Men geez, nödvändigt att ringa. Är det fel på mail och PM?

Vad hade han för dialekt? Lite nyfiken faktiskt :o Men jag skulle aldrig få för mig att ringa honom om jultemat. Icke! Hoppas ingen gjorde det eller ens tänkte tanken. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...