Jump to content

Vintertema


rabarben
 Share

Recommended Posts

Jag vill sova :)

Hahahaha det kan jag tänka mig när du sitter uppe halv sex på morron och varit uppe hela natten :angry:

För att tillföra nåt i ämnet: Det är bättre att jultemat kommer i december, eftersom julen börjar i december, inte när snön är kommen. Att sätta igång vintertema nu är fel, snön kom ett tag men nu har vi äntligen gått tillbaka till höst igen. ;)

Förlag, kommer förmodligen hatas: Jag vill ha hösttema! :) Vinter- och hösttema, inte vår eller sommar. Och med hösttema menar jag inte halloween, utan höstlöv mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahahaha det kan jag tänka mig när du sitter uppe halv sex på morron och varit uppe hela natten :huh:

För att tillföra nåt i ämnet: Det är bättre att jultemat kommer i december, eftersom julen börjar i december, inte när snön är kommen. Att sätta igång vintertema nu är fel, snön kom ett tag men nu har vi äntligen gått tillbaka till höst igen. ^_^

Förlag, kommer förmodligen hatas: Jag vill ha hösttema! :D Vinter- och hösttema, inte vår eller sommar. Och med hösttema menar jag inte halloween, utan höstlöv mm.

Ruttna löv på 'Add Reply' istället för snö? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag längtar till Vinter/Jul- Temat :lol:

Brukar väl komma någon gång i December?

Tror det brukar komma när det varit snö och kallt i större delen av landet en längre tid. Har aldrig varit något exakt datum vad jag minns, Hultenius brukade ta det när han kände föret :lol: ... Man får väl se om det blir något överhuvudtaget i år, för egen del tycker jag väl första advent är lagom.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Vintertema! Vintertema! *Dunkar nävarna i databordet*

Är det nån som vill maila Hultan om det? Jag känner att jag varit tjatig nog om både VCS-forum, DNS-haveri, webshop-beställningar och GTA2-delen på huvudsidan. Jag syns nog rätt mycket i hans inbox så han kanske förstår att jag vill ha lite förändringar och det bästa för sajten, men jag kanske går till överdrift.

Så släng iväg ett vintertema-mail till webmaster@gtasajten.com vetja! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vintertema! Vintertema! *Dunkar nävarna i databordet*

Är det nån som vill maila Hultan om det? Jag känner att jag varit tjatig nog om både VCS-forum, DNS-haveri, webshop-beställningar och GTA2-delen på huvudsidan. Jag syns nog rätt mycket i hans inbox så han kanske förstår att jag vill ha lite förändringar och det bästa för sajten, men jag kanske går till överdrift.

Så släng iväg ett vintertema-mail till webmaster@gtasajten.com vetja! :D

Jag slängde iväg ett i brist på annat :)

Jag är väldigt uppdragsåtagande idag :o

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...