Jump to content

Vintertema


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det räcker inte att det är julstämning ute och inne(för alla utom mig), du ska ha det i datorn också? :)

Firar du inte jul eller missförstod jag dig? Är du Jehovas vittne? :)

Klart att man skall ha jultema på datorn med. Skulle vilja ha något fint skrivbordsunderlägg och/eller någon fin julskärmsläckare. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget fel med Jehovas.. Bara dom håller sig borta från mitt hus. :)

Ajja, aha, DÅ kan du bli nöjd minsan?

Jag tycker att man borde införskaffa ett Julforum, och en dag där alla får skicka julklappar till varandra via epost, så kan vi ha en stor träff och träffas och så får Hultenius gå och köpa tidningen, och så kommer tomen, och Hultenius missar tomten, och alla är glada och säger "Tänka sig, det här är MYCKET bättre än att ha ett Vintertema på GTAsajten".

Jag tycker folk tar det här med forum för seriöst... Liksom... Blah! Folk lämnar, folk saknar och sådant, varför står man bara inte ut med det som händer. Det är ett forum på INTERNET! Jovisst kan det hända saker det, men det ändrar inte vad som finns ute i verkligheten. Jag tror nog knappast att världen kommer gå under vare sig vi har ett Vintertema eller inte.

Usch för att disskutera bagateller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kyligt ute och kyligt inne. Kan det bli mysigare? :rolleyes:

Har bestämt mig för att jag inte tänker vara ute längre än 10min nu såhär till vintern.

Det mysiga är inte kylan så, utan att man värmer sig inne. Det blir en fin stämning när man kryper ihop vid täcket, kring den öppna elden eller vad det nu är. På samma sätt som det är mysigt att sitta inomhus när det regnar. Regn är inte så trevligt att vistas i, men inne i en varm stuga är det hur mysigt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajja, aha, DÅ kan du bli nöjd minsan?

Jag tycker att man borde införskaffa ett Julforum, och en dag där alla får skicka julklappar till varandra via epost, så kan vi ha en stor träff och träffas och så får Hultenius gå och köpa tidningen, och så kommer tomen, och Hultenius missar tomten, och alla är glada och säger "Tänka sig, det här är MYCKET bättre än att ha ett Vintertema på GTAsajten".

Jag tycker folk tar det här med forum för seriöst... Liksom... Blah! Folk lämnar, folk saknar och sådant, varför står man bara inte ut med det som händer. Det är ett forum på INTERNET! Jovisst kan det hända saker det, men det ändrar inte vad som finns ute i verkligheten. Jag tror nog knappast att världen kommer gå under vare sig vi har ett Vintertema eller inte.

Usch för att disskutera bagateller.

Men öh, va?! Vad var poängen med ditt inlägg? :rolleyes:

Vi diskuterar inte om ett nytt forum skall öppnas eller om vi tar forumet för seriöst eller ej, vi diskuterar när vintertemat skall komma upp.

Det är för övrigt bara trevligt om man tar forumet seriöst, vilket du, med borde göra. Du börjar bli ett namn här, sabba inte det du bygger upp...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte tona forumet rött på heltid istället? Då blir det ju mys hela ti'n.

Som blinkar ganska långsamt från rött, lila till blått och tillbaka till lila och sedan rött och från rött till lila och sedan till blått. Ja du hajjar. Det vore mysigt och skiljer sig definitivt från mängden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som blinkar ganska långsamt från rött, lila till blått och tillbaka till lila och sedan rött och från rött till lila och sedan till blått. Ja du hajjar. Det vore mysigt och skiljer sig definitivt från mängden.

Bara på natten så att man tror att man är på ett disco, Medans man sitter hära och förpestar sig med coca-cola, Red Bull och beklagar sig över att man inte gick ut ikväll ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men öh, va?! Vad var poängen med ditt inlägg? :angry:

Vi diskuterar inte om ett nytt forum skall öppnas eller om vi tar forumet för seriöst eller ej, vi diskuterar när vintertemat skall komma upp.

Det är för övrigt bara trevligt om man tar forumet seriöst, vilket du, med borde göra. Du börjar bli ett namn här, sabba inte det du bygger upp...

vad jag menar är att vad som än händer så kommer en eller flera bli sura på grund av någon dum anledning. Jag förstår inte hur en liten ändring på en datorskärm kan få en att bli puppa på julen. Vad är det för fel med att ha ett jultema eller inte?

Själv så skiter jag i om det kommer ett jultema eller inte på forumet, jag är glad så länge jag har rättigheterna att posta här, vilket jag har än så länge, och tills dess att jag får min femte varning kommer jag att posta på det här forumet.

Jag vill sova ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...