Jump to content

Vad bör en media spelare innehålla?


Tux
 Share

Recommended Posts

Frågan: Vad tycker du en Media spelare bör innehålla för att uppnå dina krav? :lol:

Kom gärna fram med lite intressanta saker som kanske inte finns...

Mina krav:

Standard Funktionerna som (Playlist, Play, Stop, Browse, Library osv)

Nätsurfande (Man kommer in i en sida där man kan se senaste topplistan eller surfa på andra ställen)

Playlist Upload (Playlistan laddas upp automatiskt på en host som man sen kan skicka till sina vänner)

... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som bilden jag bifogar. Har inte behov av något grafiskt mästerverk när jag lyssnar på musik.

Att det ser lite skumt ut i vänster är för att jag dubbelskärm med foobar på helskärm och råkade klippa bort en snutt för mkt på screenshotet.

Iofs bara musikspelare. Kombinerade grejer är skit. Filmspelare ska innehålla det MPC innehåller.

post-11-1162072629_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som bilden jag bifogar. Har inte behov av något grafiskt mästerverk när jag lyssnar på musik.

Att det ser lite skumt ut i vänster är för att jag dubbelskärm med foobar på helskärm och råkade klippa bort en snutt för mkt på screenshotet.

Iofs bara musikspelare. Kombinerade grejer är skit. Filmspelare ska innehålla det MPC innehåller.

Skitsnyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen ful äcklig design som bara super i sig av datorns prestanda och kräks upp massa felmeddelanden om att Windows virtuella värde är för lågt.

Sedan så är det ju bra om den har alla codec, så den klarar av alla format som densäger att den ska klara av.

Automatisk igenkännande av hembrännda CD-skivor, likt i Creative Sound-skiten, vad det nu heter, kanske fungerar i Winamp med.

Play - Stop - Pause - Framåt - Bakåt - Enkelt söknings-list - Sång-ordnings-programmerare - Sökfält för sånger.

Eller så skaffar man bara tusentals olika menyer som tar sjuttioelvatusenfemton minuter ochtretton sekunder att fiksa till så att man får alltet precix som man vill ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen ful äcklig design som bara super i sig av datorns prestanda och kräks upp massa felmeddelanden om att Windows virtuella värde är för lågt.

Sedan så är det ju bra om den har alla codec, så den klarar av alla format som densäger att den ska klara av.

Automatisk igenkännande av hembrännda CD-skivor, likt i Creative Sound-skiten, vad det nu heter, kanske fungerar i Winamp med.

Play - Stop - Pause - Framåt - Bakåt - Enkelt söknings-list - Sång-ordnings-programmerare - Sökfält för sånger.

Eller så skaffar man bara tusentals olika menyer som tar sjuttioelvatusenfemton minuter ochtretton sekunder att fiksa till så att man får alltet precix som man vill ha det.

Såå mycket Håller med till 100%! på den! Spelar inte roll hur bra dator man har Windows Media player 11 laggar alltid :)

Btw: Som dom flesta säjer rent och enkelt med ett biblotek.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...