Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Alltså denna bild postades för typ ett halvår sen och jag tror att det var du och det kanske är den enda tjejen här som fått det att pirra till ordentligt i magen, är det någon du känner eller någon kändis eller någon random?

Precis min typ, skulle kunna göra vad som helst för att snärja henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså denna bild postades för typ ett halvår sen och jag tror att det var du och det kanske är den enda tjejen här som fått det att pirra till ordentligt i magen, är det någon du känner eller någon kändis eller någon random?

Precis min typ, skulle kunna göra vad som helst för att snärja henne.

Med tanke på nakenbilderna så satsar jag en rejäl summa på att det inte är någon Kebab känner, han är lite för snäll för det.

Troligtvis någon random.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Den här dagen kommer gå till historien som största händelse 2014. Sedan sen eftermiddag svensk tid har det legat och pyrt med några teaserbilder, och för några timmar sedan small det till med hur mycket bilder som helst. I nuläget verkar det ha lugnat ned sig lite, men enligt screenshots så ska det komma mycket mer.

http://www.reddit.com/r/thefappening

Länk till den stora tråden.

Jag vet inte exakt vad som egentligen har hänt, mer än att någon på 4chan sålt bilder till folk som varit villiga att betala.

En del av bilderna är fakebilder, och några är inte ens på kändisar utan random amatörbilder. Men många är, antar jag, äkta.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här dagen kommer gå till historien som största händelse 2014. Sedan sen eftermiddag svensk tid har det legat och pyrt med några teaserbilder, och för några timmar sedan small det till med hur mycket bilder som helst. I nuläget verkar det ha lugnat ned sig lite, men enligt screenshots så ska det komma mycket mer.

http://www.reddit.com/r/thefappening

Länk till den stora tråden.

Jag vet inte exakt vad som egentligen har hänt, mer än att någon på 4chan sålt bilder till folk som varit villiga att betala.

En del av bilderna är fakebilder, och några är inte ens på kändisar utan random amatörbilder. Men många är, antar jag, äkta.

Haha jävlar, vilken grej.

HastyInnocentJuliabutterfly_1260673_0.gif

"I'm going to say it, this is bigger than the safe."

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reddit kraschar var och vannan minut just nu, förmodligen pga detta, så om det var någon mer som blev förvirrad av eXotics något vaga beskrivning av vad det är som försiggår så verkar det alltså som en massa nakenbilder/lättklädda bilder på kändisar läcker.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är en smakfråga, men efter att ha tankat den Fappening-torrent som ligger på TPB och bläddrat igenom alla filer kan jag inte säga att det var så märkvärdigt. Mest kontroversiellt/intressant/skandalöst var en

facial

på Jennifer Lawrence. Och det var inte fantastiskt vackert på något sätt. (Det var däremot en viss ryggbild på Kate Hudson...)

Faktum är att gif:en ovanför tillhör en av de bättre bilderna. Jag är väl däremot inte helt bekant med vilka kändisar alla är eller sägs vara, men er standardsajt för bildjournalistik är mycket bättre än detta.

Sen vet jag inte om jag gillar det här riktigt, några gottebilder vill vi väl alla ha men en del av materialet är faktiskt privata hälsningar till sina pojkvänner där de hoppas kunna ses snart. Sånt känns inte lika reko som ett sextape eller naken-selfies.

Kräsen moralklättring, out.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är en smakfråga, men efter att ha tankat den Fappening-torrent som ligger på TPB och bläddrat igenom alla filer kan jag inte säga att det var så märkvärdigt. Mest kontroversiellt/intressant/skandalöst var en

facial

på Jennifer Lawrence. Och det var inte fantastiskt vackert på något sätt. (Det var däremot en viss ryggbild på Kate Hudson...)

Faktum är att gif:en ovanför tillhör en av de bättre bilderna. Jag är väl däremot inte helt bekant med vilka kändisar alla är eller sägs vara, men er standardsajt för bildjournalistik är mycket bättre än detta.

Sen vet jag inte om jag gillar det här riktigt, några gottebilder vill vi väl alla ha men en del av materialet är faktiskt privata hälsningar till sina pojkvänner där de hoppas kunna ses snart. Sånt känns inte lika reko som ett sextape eller naken-selfies.

Kräsen moralklättring, out.

Nej, det är ju själva händelsen som är det stora intressanta. Bilderna och filmerna är bara en bonus!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är en smakfråga, men efter att ha tankat den Fappening-torrent som ligger på TPB och bläddrat igenom alla filer kan jag inte säga att det var så märkvärdigt. Mest kontroversiellt/intressant/skandalöst var en

facial

på Jennifer Lawrence. Och det var inte fantastiskt vackert på något sätt. (Det var däremot en viss ryggbild på Kate Hudson...)

Faktum är att gif:en ovanför tillhör en av de bättre bilderna. Jag är väl däremot inte helt bekant med vilka kändisar alla är eller sägs vara, men er standardsajt för bildjournalistik är mycket bättre än detta.

Sen vet jag inte om jag gillar det här riktigt, några gottebilder vill vi väl alla ha men en del av materialet är faktiskt privata hälsningar till sina pojkvänner där de hoppas kunna ses snart. Sånt känns inte lika reko som ett sextape eller naken-selfies.

Kräsen moralklättring, out.

Håller med, tycker mest det är osmakligt. Lawrence-bilden är fejk förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...