Jump to content

Stuntställen


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det kallas bump :huh:

Man pepprar på stoppie knappen inan man når själva "bumpet"...precis innan man slår i kanten så kör man en wealie så att framhjulet slår i först....så det viset flyger man väldigt högt :P

Om man är nybörjare på stunting så föreslår jag slowmotion fusket.

Nej. Han frågade om de såkallade trottoarbumpsen. Där ska man stegra så motorcykeln nästan tar i backen och börjar skjuta gnistor.

Fugitives Bumps-guide. En minut och tio sekunder in i filmen börjar avsnittet om Trottoarbumpsen. Under titeln Crub Bumps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så jätte mycket att ni hjälper mig. Har kollat omkring i de andra forumen och där har ni svarat ganska så hårt, jag är tacksam nu. ;)

Jag körde lite omkring med min mc och jag såg en staty (andra världen, statyn syd väst om san fierro) jag skulle stegra lite och råka köra in i kanten vid träden och flög jätte högt upp, :huh: min första tankte var "jag vill bli stunt kille"! Men det krävs du mkt och man kan inte bli det direkt. Men jag hittar inte jätte bra ställen att stunta på ^_^ satt vid mitt xbox i någon timme och letade.

Jag uppskattar verkligen om ni ger mig lite "noob" stunt ställen, bara sånna OK och enkla. Jag har sett att ni har skrivit att man bara hittar och inte kan ge ut, men ni kan väl göra ett undantag och skriva ner något bra stuntställe!

;)

Lyckla till!! (med det ni håller på med :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey! Schysst att du hjälper mig! Men har inte fått tag den motercyklen som man ska ha, nrg-500 eller ngt.. hade startat om allt bara för min lillebroscha radera min sparning :teehee: och jag är snart klar med bikeschool! Finns det inget annat ställe där det spawnar NRG-500 ?? Jag har sett på kartor och hittar den inte? eller så är det att jag är blind :)

Ska absolut testa skate-poolen och trixa lite! tack för din uppmärksamhet!

//lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mkt Kebaben :unsure: men, det är svårt och se .. men jag ser svagt var den är! Står den där dygnet runt?

Och tack så himla mkt!

Det står två styckna i parkeringshuset vid arenan ungefär.

En på första eller andra våningen har jag för mig, och en lite högre upp.

post-9459-1163583637_thumb.jpg

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man hittar massvis med stuntställen överallt. Bara man använder ögonen.

Det här är simpelt, och lätt att utföra, Hittade genom att kolla i dom officiela screensen på GTASajten.

Svårt är det knappast

Dit går de komma med hjälp av en cykel, men då måste man ha hoppa högt fusket o ställa sej vid kanten av vattnet bredvid vägen o hoppa, o skjuta samtidigt, då landar man exakt på båten, o ja rekomenderar mountinbiken. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...