Jump to content

Stuntställen


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

Jaha men asså, jag bara säger att om du skulle komma på ett sätt att stunta. Så ska du väl fan komma med nåt enkelt Att säga så folk får tänka lite själva! Om man säger i detalj så kommer ju folk härma precis, så om du säger T.ex militär basen så kollar dom in stället och hittar på stunts själva! Vilket dom inte gör om du säger i detalj då härmar dom bara och lär sig inte nånting, Nån sa att Gta är ett Stunt allover. Att du kan hitta på vadsomhelst men du måste ge dom en knuff för att dom ska fatta! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha men asså, jag bara säger att om du skulle komma på ett sätt att stunta. Så ska du väl fan komma med nåt enkelt Att säga så folk får tänka lite själva! Om man säger i detalj så kommer ju folk härma precis, så om du säger T.ex militär basen så kollar dom in stället och hittar på stunts själva! Vilket dom inte gör om du säger i detalj då härmar dom bara och lär sig inte nånting, Nån sa att Gta är ett Stunt allover. Att du kan hitta på vadsomhelst men du måste ge dom en knuff för att dom ska fatta! :blink:

"Man kan hitta stunt på första ön". På vilket sätt underlättar det att hitta stuntställen(/spots)?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalla mig noob om ni vill. Men, på alla stunt som ni gör på filmerna, hur hoppar niså högt om ni hoppar på en trotoar kant t.ex? :wub: Är lite ny på sånt, har inte stuntat förr. :ermm:

Jag hoppas att ni skriver tillbaka, uppskattar det :D

Hejdå :wub:

Det kallas bump :P

Man pepprar på stoppie knappen inan man når själva "bumpet"...precis innan man slår i kanten så kör man en wealie så att framhjulet slår i först....så det viset flyger man väldigt högt :)

Om man är nybörjare på stunting så föreslår jag slowmotion fusket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...