Jump to content

Stuntställen


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det går väl bara på pc ?? Jag lirar nämligen Xbox :huh: Det går väl inte lägga in det på skivor och lägger in det i Xbox'et och installerar det.. har för mig det, har till och med lagt in Halo-2 i mitt Xbox :) Så kanske går det ändå :ph34r: men pallar nog inte göra det :) nöjer mig med bike stunts :)

rätt som sagt. För att kunna modda ditt GTA på Xbox så behöver du chippat. (Med in-bränn-bar HD). Och sen kan du då överföra modds till Xboxen. På PC så har man ju tillgång till alla filer direct. As gött..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött :D Jag har chippat Xbox.. Får höra med min kompis ifall man kan göra det :huh: Det är as gött att man har Chippat.. får spel som kommer ut om två månader.. Nog med skryt! :blink:

Jag tror vi har kommit ifrån tilten nu :D vi får nog gå tillbaka :( Vilka är era favorit ställen att stunta på? Där ni stuntar mest?

Märk väl att det är okej att prata om chippade konsoler, men inte om warez. Tänker inte alls rapportera, men tänk dig för lite. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...