Jump to content

Stuntställen


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja jag tyckte att det lät lite konstigt. Med tanke på vad jag sett och läst m.m. Men hell_boy skrev ju: "man måste trycka "Analog-spaken" framåt fort som fan" därför trodde jag att man skulle luta sig framåt. :rolleyes:

Du gör det på ansats-sträckan, för att få mer fart. När du väl ska bumpa så lutar du bakåt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gör det på ansats-sträckan, för att få mer fart. När du väl ska bumpa så lutar du bakåt. ;)

Um....Jag är inte dum. Jag vet att man ska luta bakåt!

Men att trycka ner en knapp på tangentbordet är nog lite enklare än att flytta spaken framåt hela tiden!

Fast nu har det gått lite sämre på sistone så det kan nog bero på att jag inte lutar back lika mycket eller att det bara är fel time-ing.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Um....Jag är inte dum. Jag vet att man ska luta bakåt!

Men att trycka ner en knapp på tangentbordet är nog lite enklare än att flytta spaken framåt hela tiden!

Fast nu har det gått lite sämre på sistone så det kan nog bero på att jag inte lutar back lika mycket eller att det bara är fel time-ing.

http://www.youtube.com/watch?v=w7p4pCs49qo

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

För att hela poängen med USCM är att förenkla vårat stuntande, med hjälp av spawner, teleporter m.m

Att modda är att göra saker som inte går på naturlig väg, hittar du ett sätt att ta dig upp på taket utan att modda så är det helt okej att fuska dig dit upp.

Kort sagt, att teleportera sig till tak som man inte kan nå på naturlig väg är modding. Man brukar inte lägga alltför stor notis vid det, men så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...